Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Streda 27. november 2024Meniny má Milan
< sekcia Ekonomika

Značky a efektivitu kampaní bankového trhu monitoruje Millward Brown

Millward Brown - logo Foto: Millward Brown

Agentúra Millward Brown priniesla klientom tracking reklamy a značky ako vôbec prvá agentúra na svete už v roku 1976.


Bratislava 30. apríla (OTS) - ČSOB uskutočnila tender pre prieskumné agentúry. Predmetom zadania bol design prieskumu zameraného na kontinuálny monitoring reklamných kampaní, vyhodnocovanie ich efektivity a celkový dopad komunikácie na značky slovenského bankového trhu.

Víťaznou agentúrou v niekoľkostupňovom výberovom konaní sa stala agentúra Millward Brown, ktorá od apríla prieskum aj súvisiace poradenstvo v ČSOB zastrešuje.

Agentúru Millward Brown sme si vybrali, pretože nás presvedčila celková odbornosť a komplexnosť nimi ponúkaného riešenia“, uviedla Andrea Lazar, Expert prieskumov trhu z Divízie marketingu ČSOB.

ČSOB-logo
Foto: čsob
Výberového konania sa zúčastnilo 5 výskumných agentúr

Agentúra Millward Brown priniesla klientom tracking reklamy a značky ako vôbec prvá agentúra na svete už v roku 1976. Bohaté skúsenosti Millward Brown v tejto oblasti podčiarkuje fakt, že spoločnosť doposiaľ realizovala viac ako 20.000 trackingov vo viac ako 80 krajinách na 6 kontinentoch. V súčasnej dobe realizuje Millward Brown ročne viac ako 2000 trackingových štúdií po celom svete.

Jedinečnosť riešení, ktoré Millward Brown v tejto oblasti ponúka svojim klientom, spočíva okrem iného aj v nasledujúcich parametroch:
- Schopnosť upraviť riešenie podľa potrieb klienta
- Umožňuje diagnostiku reklám a generovať kľúčové odporučenia pre budúci vývoj kampaní
- Oproti ostatným nástrojom na trhu sa jedná o celosvetovo používaný nástroj umožňujúci prepojenie s predajnými dátami
- Výstupy trackingu od Millward Brown umožňujú plánovať nasadenie kampaní v nasledujúcom období
- Tracking od Millward Brown je schopný previesť efektivitu komunikácie na finančné ukazovatele
- Rozsiahly benchmark pre reklamy aj nové značky z našich aj medzinárodných trackingov (niekoľko stoviek reklám a značiek v SR a ČR zo všetkých kategórií)
- Prístup ku globálnej znalostnej databáze a skúsenostiam
- Preverený a špičkový nástroj paradigmaticky prepojený s ostatnými strategickými nástrojmi určenými pre budovanie stratégie značiek a pre-testy komunikácie
- Modulárnosť riešenia s možnosťou zapínať a vypínať research moduly podľa potreby a maximálne zefektívniť obsah a náklady štúdie
Millward Brown na Slovensku má mnohoročné bohaté skúsenosti s monitoringom efektivity marketingovej komunikácie a sily značiek prostredníctvom kontinuálneho trackingu v segmentoch: Finančné a iné služby, Telekom, FMCG, Beauty, Obchodné reťazce.

BrandPerformance
Foto: BrandPerformance

O Millward Brown
Millward Brown je jednou z popredných výskumných agentúr a odborníkom na efektívnu marketingovú komunikáciu, médiá a brand equity. S využitím integrovaných marketingových riešení – kvalitatívnych i kvantitatívnych – pomáha Millward Brown svojim klientom budovať silné značky a ponúkať konkurencieschopné služby. Millward Brown má vo svete viac ako 82 pobočiek v 52 krajinách. Na Slovensku pôsobí spoločnosť 13 rokov. Medzi ďalšie špecializácie Millward Brown patrí Global Media Practice (zaoberá sa efektivitou médií), The Neuroscience Practice (využívajúci neurovedu pre doplnenie tradičných výskumných techník), Millward Brown Optimor (zameraný na pomoc klientovi maximalizovať návratnosť investícií do značky a marketingu), Dynamic Logic (svetový odborník na efektivitu digitálneho marketingu) a Firefly Millward Brown (globálna kvalitatívna vetva Millward Brown). Millward Brown je súčasťou spoločnosti Kantar, výskumnej, konzultačnej a informačnej skupiny WPP.

O WPP
WPP je najväčšie svetové zoskupenie pre komunikačné služby. Prostredníctvom svojich spoločností poskytuje táto skupina rozsiahle spektrum reklamných a marketingových služieb vrátane reklamy, riadenia médií, spotrebiteľských výskumov, public relations a public affairs, značky a identity, komunikácie v oblasti zdravotníctva, priamej a digitálnej propagácie, marketingu v oblasti vzťahov a špecializovanej komunikácie. Spoločnosť zamestnáva viac než 158,000 ľudí (vrátane spolupracovníkov) v 2,500 pobočkách v 107 krajinách.

Pre ďalšie informácie, prosím, kontaktujte:
Petra Průšová
Generálna riaditeľka, Millward Brown Czech Republic, s.r.o.
Tel: +420225300214
Email: petra.prusova@millwardbrown.com

alebo

Martin Urbaník
Area Manager – Slovensko, Millward Brown Czech Republic, s.r.o. – org. z. Slovensko
Tel: +421910311932
Email: martin.urbanik@millwardbrown.com