Most by mali dokončiť na jeseň 2014. Nadväzovať by mala výstavba juhovýchodného obchvatu mesta, ktorá má spolu s mostom vyriešiť katastrofálnu dopravnú situáciu v Trenčíne.
Autor OTS
Trenčín 4. mája (OTS) – Na druhom cestnom moste cez rieku Váh a Biskupický kanál v Trenčíne, ktorý je spolufinancovaný z prostriedkov Európskej únie (cez Operačný program Doprava), sa od začiatku jeho výstavby v marci minulého roka preinvestovalo zatiaľ 2,6 milióna z celkového plánovaného objemu 36 miliónov eur.
Most by mali dokončiť na jeseň 2014. Nadväzovať by mala výstavba juhovýchodného obchvatu mesta, ktorá má spolu s mostom vyriešiť katastrofálnu dopravnú situáciu v Trenčíne.
"Na moste č. 203 cez Váh a Biskupický kanál sa realizujú podperné konštrukcie pre betonáž vrchnej stavby mosta. Ďalej sa realizujú oporné múry na hlavnom stavebnom objekte, preložky inžinierskych sietí a kanalizačný zberač. Na najbližšie týždne je naplánované ukončenie preložiek inžinierskych sietí, vybudovanie podpornej konštrukcie pre mostný objekt a realizácia násypu na cestnom telese. Stavba je pripravená projekčne tak, aby bola ukončená načas," konštatovala hovorkyňa Slovenskej správy ciest (SSC) Zuzana Hromcová.
Výstavba druhého cestného mosta cez Váh sa začala v marci minulého roka. Nový most na ceste I/61 bude dlhý 838 metrov, dĺžka nových ciest v rámci projektu je 2,45 km a dĺžka rekonštruovaných ciest 313 metrov. Stavia ho spoločnosť ZIPP-Strabag za približne 36 miliónov eur. Z tejto sumy ide 85 percent z Európskeho fondu regionálneho rozvoja, zvyšných 15 percent tvorí spoluúčasť štátneho rozpočtu.
Most by mali dokončiť na jeseň 2014. Nadväzovať by mala výstavba juhovýchodného obchvatu mesta, ktorá má spolu s mostom vyriešiť katastrofálnu dopravnú situáciu v Trenčíne.
"Na moste č. 203 cez Váh a Biskupický kanál sa realizujú podperné konštrukcie pre betonáž vrchnej stavby mosta. Ďalej sa realizujú oporné múry na hlavnom stavebnom objekte, preložky inžinierskych sietí a kanalizačný zberač. Na najbližšie týždne je naplánované ukončenie preložiek inžinierskych sietí, vybudovanie podpornej konštrukcie pre mostný objekt a realizácia násypu na cestnom telese. Stavba je pripravená projekčne tak, aby bola ukončená načas," konštatovala hovorkyňa Slovenskej správy ciest (SSC) Zuzana Hromcová.
Výstavba druhého cestného mosta cez Váh sa začala v marci minulého roka. Nový most na ceste I/61 bude dlhý 838 metrov, dĺžka nových ciest v rámci projektu je 2,45 km a dĺžka rekonštruovaných ciest 313 metrov. Stavia ho spoločnosť ZIPP-Strabag za približne 36 miliónov eur. Z tejto sumy ide 85 percent z Európskeho fondu regionálneho rozvoja, zvyšných 15 percent tvorí spoluúčasť štátneho rozpočtu.