Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Nedela 17. november 2024Meniny má Klaudia
< sekcia Ekonomika

Plánovanie pracovných zmien priamo v cloude?

Foto: TULIP Solutions

Slovenská platforma zavádza novinku v dochádzkových systémoch.

Bratislava 27. júna (OTS) - Plánovanie zmien zamestnancov je nočnou morou najmä pre firmy podnikajúce v oblasti výroby, obchodu či gastronómie. Slovenská cloudová služba prináša výrazne sofistikovanejší nástroj na evidenciu dochádzky zamestnancov, a to vďaka inovatívnemu rozšíreniu svojho dochádzkového systému o možnosť cloudového plánovania zmien.

Zmenový plán online je na našom trhu novinkou. Plánovanie zmien ponúkajú rôzne dochádzkové systémy. Čím sa však odlišuje inovácia, ktorú zavádza slovenská firma TULIP? „Áno, dochádzkové systémy vedia už istú dobu zamestnancovi sprístupniť zmenný plán, ale takmer žiadna v cloude. Väčšinou si musí každý zamestnanec inštalovať do počítača softvér. S TULIPOM dostáva len prístupové heslo a okamžite pracuje priamo na online portáli. Žiadne aplikácie, softvér ani hardvér nie sú potrebné,“ hovorí Viktor Mečiar, výkonný riaditeľ spoločnosti TULIP Solutions.

Systém funguje na základe preddefinovaných dochádzkových kalendárov. „S klientom si nastavíme rôzne dochádzkové kalendáre, obsahujúce parametre ako dĺžka cyklu, zmenný režim, týždenný fond a dĺžka vyrovnávacieho obdobia. Na základe toho, aký kalendár je priradený konkrétnemu zamestnancovi, systém mu automaticky vygeneruje zmenový plán. Ten je možné potom upravovať manuálne. Pochopiteľne, všetko musí byť v súlade s platnou legislatívou, čo vie systém automaticky kontrolovať,“ dodáva Viktor Mečiar.
Foto: TULIP Solutions

Zmenový plán v TULIPE má aj viacero funkcií pre pohodlný prehľad o organizácie práce zamestnancov. Vedúci zmeny si napríklad môže označiť jednotlivých ľudí tzv. tagmi (ktoré si sám zadefinuje) a podľa toho medzi nimi vyhľadávať. Zamestnancov si môže tiež zaraďovať do rôznych tímov. Všetko je prehľadne farebne odlíšené tak, aby bolo používanie TULIPU aj v tejto sofistikovanej podobe používateľsky príjemné a intuitívne.

Okrem toho poskytuje TULIP klasickú negatívnu evidenciu dochádzky, teda zaznamenávanie neprítomností zamestnancov. Dochádzkový systém je možné napojiť na mzdový softvér a vyexportovať dáta na spracovanie miezd. Platforma neposkytuje hardvérové zariadenia, čiže cez ňu nie je možná evidencia čipovými kartami alebo biometriou, ale slúži ako inteligentný dochádzkový systém, archív výplatných pások, online zložka zamestnanca a prostriedok bezpečnej výmeny mzdových a HR dokumentov.

Spoločnosť TULIP Solutions vyvíja cloudovú platformu TULIP od roku 2012, ktorú v súčasnosti používa vyše 550 firiem v 20 krajinách sveta.