V interiéroch pobočky sa bude môcť zdržiavať v jednom momente limitovaný počet osôb.
Autor TASR
Bratislava 30. apríla (TASR) - Pobočky Sociálnej poisťovne (SP) začnú od pondelka 3. mája podľa COVID semaforu pracovať v zelenom režime. Budú teda k dispozícii všetkým klientom, ktorí sa rozhodnú riešiť svoje záležitosti osobne, v štandardných úradných hodinách, ale za dodržiavania prísnych hygienických a bezpečnostných opatrení. Informovala o tom v piatok hovorkyňa SP Zuzana Dvoráková.
"Podmienkou vstupu klientov na pracoviská SP bude negatívny test nie starší ako sedem dní, doklad o zaočkovaní či potvrdenie o prekonaní ochorenia COVID-19," vysvetlila hovorkyňa. V interiéroch pobočky sa bude môcť zdržiavať v jednom momente limitovaný počet osôb, jedna osoba na 15 štvorcových metrov, preto vstup na pracoviská SP budú usmerňovať jej zamestnanci. "Základné preventívne opatrenia ako nosenie respirátora, dodržiavanie odstupu dvoch metrov a dezinfikovanie rúk pri vstupe rovnako ostávajú v platnosti," dodala hovorkyňa.
Poisťovňa tiež upozorňuje, že pokladnice v jej pobočkách nepreberajú hotovosť, klient však v prípade potreby môže zaplatiť kartou alebo bezhotovostným bankovým prevodom.
Klientom pri komunikácii s pobočkou však naďalej odporúča SP uprednostniť elektronický kontakt – využiť elektronické formuláre, e-schránku, prípadne kontaktovať svoju pobočku e-mailom alebo telefonicky. "V nevyhnutných prípadoch možno využiť zaslanie poštou alebo vhodiť zásielku do schránky umiestnenej pri vstupe do pobočky," uzavrela Dvoráková.
"Podmienkou vstupu klientov na pracoviská SP bude negatívny test nie starší ako sedem dní, doklad o zaočkovaní či potvrdenie o prekonaní ochorenia COVID-19," vysvetlila hovorkyňa. V interiéroch pobočky sa bude môcť zdržiavať v jednom momente limitovaný počet osôb, jedna osoba na 15 štvorcových metrov, preto vstup na pracoviská SP budú usmerňovať jej zamestnanci. "Základné preventívne opatrenia ako nosenie respirátora, dodržiavanie odstupu dvoch metrov a dezinfikovanie rúk pri vstupe rovnako ostávajú v platnosti," dodala hovorkyňa.
Poisťovňa tiež upozorňuje, že pokladnice v jej pobočkách nepreberajú hotovosť, klient však v prípade potreby môže zaplatiť kartou alebo bezhotovostným bankovým prevodom.
Klientom pri komunikácii s pobočkou však naďalej odporúča SP uprednostniť elektronický kontakt – využiť elektronické formuláre, e-schránku, prípadne kontaktovať svoju pobočku e-mailom alebo telefonicky. "V nevyhnutných prípadoch možno využiť zaslanie poštou alebo vhodiť zásielku do schránky umiestnenej pri vstupe do pobočky," uzavrela Dvoráková.