Začiatok podnikania nebýva nikdy jednoduchý, avšak trh neustále láka nových a nových podnikateľov.
Autor TASR
Bratislava 2. októbra (TASR) - Možnosťami predaja na Slovensku i za hranicami, analýze spotrebiteľského prostredia, budovaniu lojality zákazníkov, odmeňovanie, motivácia, ale i budovanie obchodnej siete. To sú okruhy problémov, ktoré budú riešiť v rámci tzv. Klubu riadenia úspešní slovenskí podnikatelia spoločne s mladými začínajúcimi podnikateľmi v Bratislave 15. októbra.
Ako TASR informoval Ján Solík, predseda Združenia mladých podnikateľov Slovenska, ktoré podujatie organizuje, očakávajú účasť napríklad Jozefa Šovčíka, zakladateľa softvérovej spoločnosti VISICOM, z ktorej sa stala globálna firma so zákazníkmi z 35 krajín na piatich kontinentoch. Ďalším by mal byť Peter Divinec, KELLYS BICYCLES, s.r.o., ktorý už viac ako 20 rokov predáva a vyrába bicykle vlastnej značky do vyše 30 štátov sveta. Má prísť aj Peter Zálešák, ktorý vybudoval najväčšiu maloobchodnú sieť so spotrebnou elektronikou na Slovensku NAY, a. s. Firma má za sebou aj život s investorom, v súčasnosti chce aktívne rásť aj mimo Slovenska.
Začiatok podnikania, tvrdí Solík, nebýva nikdy jednoduchý, avšak trh neustále láka nových a nových podnikateľov. Napriek vysokým cieľom a ideálom je osud mnohých novovzniknutých firiem vopred spečatený, najmä v dôsledku nepripravenosti ich tvorcov. Štvrtých narodenín sa nedožije na Slovensku viac ako polovica podnikov. V roku 2010 predstavovala miera prežitia podnikov po 3 rokoch od vzniku na Slovensku 41,7 %, čo radí Slovensko na posledné priečky v rámci EÚ.
Ako TASR informoval Ján Solík, predseda Združenia mladých podnikateľov Slovenska, ktoré podujatie organizuje, očakávajú účasť napríklad Jozefa Šovčíka, zakladateľa softvérovej spoločnosti VISICOM, z ktorej sa stala globálna firma so zákazníkmi z 35 krajín na piatich kontinentoch. Ďalším by mal byť Peter Divinec, KELLYS BICYCLES, s.r.o., ktorý už viac ako 20 rokov predáva a vyrába bicykle vlastnej značky do vyše 30 štátov sveta. Má prísť aj Peter Zálešák, ktorý vybudoval najväčšiu maloobchodnú sieť so spotrebnou elektronikou na Slovensku NAY, a. s. Firma má za sebou aj život s investorom, v súčasnosti chce aktívne rásť aj mimo Slovenska.
Začiatok podnikania, tvrdí Solík, nebýva nikdy jednoduchý, avšak trh neustále láka nových a nových podnikateľov. Napriek vysokým cieľom a ideálom je osud mnohých novovzniknutých firiem vopred spečatený, najmä v dôsledku nepripravenosti ich tvorcov. Štvrtých narodenín sa nedožije na Slovensku viac ako polovica podnikov. V roku 2010 predstavovala miera prežitia podnikov po 3 rokoch od vzniku na Slovensku 41,7 %, čo radí Slovensko na posledné priečky v rámci EÚ.