Ak v období január – apríl 2017 podateľňa prijala cez e-schránku spolu 22.870 správ, v tomto roku prijíma podobné množstvo správ mesačne.
Autor TASR
Bratislava 28. mája (TASR) - Podateľňa Sociálnej poisťovne (SP) zaznamenáva nárast prijatých správ cez ústredný portál verejnej správy (www.slovensko.sk). Ak v období január – apríl 2017 podateľňa prijala cez e-schránku spolu 22.870 správ, v tomto roku prijíma podobné množstvo správ mesačne. Spolu za január až apríl 2018 SP takto prijala 84.026 správ.
Podateľňa a expedícia Sociálnej poisťovne, ktorá prijíma, spracúva, triedi a expeduje zásielky, prijala od januára do apríla tohto roka spolu 565.326 všetkých podaní ako v papierovej, tak aj v elektronickej podobe. Za rovnaké obdobie tohto roka expedovala 466.107 zásielok papierovou formou tým subjektom, ktoré nemali aktivovanú e-schránku. Cez ústredný portál verejnej správy v tomto období SP odoslala elektronicky spolu 295.848 zásielok.
Podateľňa okrem tejto agendy vybavuje aj klientov, ktorí odovzdajú svoje podanie pri osobnej návšteve v informačno-poradenskom centre v Bratislave alebo v niektorej z 36 pobočiek Sociálnej poisťovne na Slovensku. Poistenci môžu využiť aj emailovú adresu podatelna@socpoist.sk.
"Pre konzultovanie rôznych životných situácií a otázok ohľadom poistenia však odporúčame verejnosti kontaktovať informačno-poradenské centrum najmä prostredníctvom Formulára pre otázky. Tie sa riešia spravidla v rovnaký deň, ako boli doručené," zdôrazňuje Peter Višváder, hovorca poisťovne.
Podateľňa a expedícia Sociálnej poisťovne, ktorá prijíma, spracúva, triedi a expeduje zásielky, prijala od januára do apríla tohto roka spolu 565.326 všetkých podaní ako v papierovej, tak aj v elektronickej podobe. Za rovnaké obdobie tohto roka expedovala 466.107 zásielok papierovou formou tým subjektom, ktoré nemali aktivovanú e-schránku. Cez ústredný portál verejnej správy v tomto období SP odoslala elektronicky spolu 295.848 zásielok.
Podateľňa okrem tejto agendy vybavuje aj klientov, ktorí odovzdajú svoje podanie pri osobnej návšteve v informačno-poradenskom centre v Bratislave alebo v niektorej z 36 pobočiek Sociálnej poisťovne na Slovensku. Poistenci môžu využiť aj emailovú adresu podatelna@socpoist.sk.
"Pre konzultovanie rôznych životných situácií a otázok ohľadom poistenia však odporúčame verejnosti kontaktovať informačno-poradenské centrum najmä prostredníctvom Formulára pre otázky. Tie sa riešia spravidla v rovnaký deň, ako boli doručené," zdôrazňuje Peter Višváder, hovorca poisťovne.