Napríklad spoločnosť Arval Slovakia dodala približne o 13 % menej automobilov, ako plánovala.
Autor TASR
Bratislava 19. marca (TASR) - S poklesom predaja nových áut sa musia vyrovnať okrem priamych predajcov aj poskytovatelia operatívneho lízingu. Kým začiatkom roka si kúpilo nové vozidlo o 50 % Slovákov menej ako rok predtým, poskytovatelia operatívneho lízingu až takýto prepad nepocítili.
Napríklad spoločnosť Arval Slovakia dodala približne o 13 % menej automobilov, ako plánovala. "Aktuálne počítame s tým, že sa situácia môže ešte zhoršiť. Nasvedčujú tomu vývoj koronakrízy, ako aj aktuálne čísla vývoja produkcie v našom biznise," vraví obchodný riaditeľ firmy Michal Duška.
Spoločnosť aktuálne rieši pokles produkcie, na druhej strane eviduje rast vozového parku. Počas minulého roka prenajala takmer 8000 vozidiel, čo predstavuje medziročný rast o 4,7 %.
Podstatou operatívneho lízingu je to, že si auto zákazník nekúpi, ale len prenajíma. Následne už nerieši situácie súvisiace so servisom, údržbou, opravami, poistením, náhradnými vozidlami či napríklad pracovným zaťažením.
Napríklad spoločnosť Arval Slovakia dodala približne o 13 % menej automobilov, ako plánovala. "Aktuálne počítame s tým, že sa situácia môže ešte zhoršiť. Nasvedčujú tomu vývoj koronakrízy, ako aj aktuálne čísla vývoja produkcie v našom biznise," vraví obchodný riaditeľ firmy Michal Duška.
Spoločnosť aktuálne rieši pokles produkcie, na druhej strane eviduje rast vozového parku. Počas minulého roka prenajala takmer 8000 vozidiel, čo predstavuje medziročný rast o 4,7 %.
Podstatou operatívneho lízingu je to, že si auto zákazník nekúpi, ale len prenajíma. Následne už nerieši situácie súvisiace so servisom, údržbou, opravami, poistením, náhradnými vozidlami či napríklad pracovným zaťažením.