Nová služba s názvom Zmena zásielky umožňuje presmerovanie zásielok na ktorúkoľvek inú adresu.
Autor TASR
Bratislava 21. mája (TASR) – Slovenská pošta spustila novú elektronickú službu na jednoduchšie presmerovanie zásielky alebo zmenenie termínu jej doručenia. Informovala o tom hovorkyňa Slovenskej pošty Martina Macková s tým, že služba si nevyžaduje žiadnu registráciu.
Nová služba s názvom "Zmena zásielky" umožňuje presmerovanie zásielok na ktorúkoľvek inú adresu, na poštu alebo do BalíkoBOXu. Klienti si tiež môžu pomocou webovej aplikácie na stránke pošty zmeniť deň doručenia, požiadať o opakované doručenie alebo o predĺženie odbernej lehoty pri už uloženej zásielke.
Jednotlivé služby sú podľa hovorkyne poskytované pre všetky zapísané zásielky, teda balíky, zmluvné balíky, expres zásielky, doporučené listy, poistené listy a úradné listy, ak sú tieto pre konkrétnu zásielku povolené. Zásielku si klient môže zmeniť preklikom zo stránky Sledovanie zásielok, a to prostredníctvom tlačidla Zmena zásielky alebo na webovej stránke www.posta.sk v časti eSlužby – Zmena zásielky. Rovnako je možné zmeniť zásielku priamo v prekliku v notifikačnom e-maile o podaji a uložení balíkov alebo expresných zásielok.
"Som presvedčený o tom, že táto novinka sa u našich zákazníkov stretne len s pozitívnou odozvou. Je naším cieľom prinášať služby, ktoré klientom šetria čas a uľahčujú im každodenné vybavovanie si záležitostí, a jednoduché presmerovanie zásielky či zmena termínu doručenia len niekoľkými klikmi medzi takého služby jednoznačne patrí," dodal generálny riaditeľ Slovenskej pošty Róbert Gálik.
Služba si nevyžaduje registráciu a je dostupná pre všetkých zákazníkov pošty. Platba za službu sa vykoná pri preberaní zásielky, niektoré služby sú poskytované zdarma.
Nová služba s názvom "Zmena zásielky" umožňuje presmerovanie zásielok na ktorúkoľvek inú adresu, na poštu alebo do BalíkoBOXu. Klienti si tiež môžu pomocou webovej aplikácie na stránke pošty zmeniť deň doručenia, požiadať o opakované doručenie alebo o predĺženie odbernej lehoty pri už uloženej zásielke.
Jednotlivé služby sú podľa hovorkyne poskytované pre všetky zapísané zásielky, teda balíky, zmluvné balíky, expres zásielky, doporučené listy, poistené listy a úradné listy, ak sú tieto pre konkrétnu zásielku povolené. Zásielku si klient môže zmeniť preklikom zo stránky Sledovanie zásielok, a to prostredníctvom tlačidla Zmena zásielky alebo na webovej stránke www.posta.sk v časti eSlužby – Zmena zásielky. Rovnako je možné zmeniť zásielku priamo v prekliku v notifikačnom e-maile o podaji a uložení balíkov alebo expresných zásielok.
"Som presvedčený o tom, že táto novinka sa u našich zákazníkov stretne len s pozitívnou odozvou. Je naším cieľom prinášať služby, ktoré klientom šetria čas a uľahčujú im každodenné vybavovanie si záležitostí, a jednoduché presmerovanie zásielky či zmena termínu doručenia len niekoľkými klikmi medzi takého služby jednoznačne patrí," dodal generálny riaditeľ Slovenskej pošty Róbert Gálik.
Služba si nevyžaduje registráciu a je dostupná pre všetkých zákazníkov pošty. Platba za službu sa vykoná pri preberaní zásielky, niektoré služby sú poskytované zdarma.