V roku 2012 otvorila Slovenská pošta ako prvá na Slovensku 12 pilotných pracovísk - Integrovaných obslužných miest, prostredníctvom ktorých prevádzkuje vybrané služby štátnej správy.
Autor TASR
Bratislava 4. júna (TASR) - Výpis z listu vlastníctva určený na úradné účely si občania môžu vybaviť nielen na správach katastra, ale už aj na vybraných pobočkách Slovenskej pošty (SP).
"SP v spolupráci s Úradom geodézie, kartografie a katastra SR tento týždeň spustila v pilotnom režime túto novú elektronickú službu. Občania si výpisy môžu vybaviť na 12 vybraných pracoviskách rovnomerne rozmiestnených po celej SR. V blízkom čase plánujeme službu sprevádzkovať aj na ďalších, viac ako 200 poštách," povedal generálny riaditeľ SP Tomáš Drucker.
V roku 2012 otvorila SP ako prvá na Slovensku 12 pilotných pracovísk - Integrovaných obslužných miest (IOM), prostredníctvom ktorých prevádzkuje vybrané služby štátnej správy. Zákazník si už teraz môže na pošte vybaviť napríklad aj výpis z Obchodného registra na právne účely, overenie originality elektronického čipu osvedčenia o evidencii vozidla, tzv. malého technického preukazu, či zakúpiť lístky na športové a kultúrne podujatia v spolupráci s Ticketportalom.
Vďaka záujmu občanov o poskytovanie týchto služieb od júla 2013 SP rozšírila počet o ďalších 201 pracovísk vo viac ako 100 mestách.
"V spolupráci so štátom chceme služby verejnej správy maximálne priblížiť občanom, verejnému a súkromnému sektoru a využiť tak svoju jedinečnú sieť pobočiek," avizoval generálny riaditeľ SP. "Počas letných mesiacov by sme radi v spolupráci s generálnou prokuratúrou doplnili služby aj o vydávanie výpisu a odpisu z registra trestov," povedal.
SP komunikuje tiež so zdravotnými poisťovňami o možnosti poskytovania základných služieb, ktoré ich klienti často potrebujú. "Išlo by napríklad o výpis z karty poistenca či o rôzne potvrdenia pre živnostníkov a podnikateľov o zaplatení zdravotného poistenia," doplnil Drucker.
"SP v spolupráci s Úradom geodézie, kartografie a katastra SR tento týždeň spustila v pilotnom režime túto novú elektronickú službu. Občania si výpisy môžu vybaviť na 12 vybraných pracoviskách rovnomerne rozmiestnených po celej SR. V blízkom čase plánujeme službu sprevádzkovať aj na ďalších, viac ako 200 poštách," povedal generálny riaditeľ SP Tomáš Drucker.
V roku 2012 otvorila SP ako prvá na Slovensku 12 pilotných pracovísk - Integrovaných obslužných miest (IOM), prostredníctvom ktorých prevádzkuje vybrané služby štátnej správy. Zákazník si už teraz môže na pošte vybaviť napríklad aj výpis z Obchodného registra na právne účely, overenie originality elektronického čipu osvedčenia o evidencii vozidla, tzv. malého technického preukazu, či zakúpiť lístky na športové a kultúrne podujatia v spolupráci s Ticketportalom.
Vďaka záujmu občanov o poskytovanie týchto služieb od júla 2013 SP rozšírila počet o ďalších 201 pracovísk vo viac ako 100 mestách.
"V spolupráci so štátom chceme služby verejnej správy maximálne priblížiť občanom, verejnému a súkromnému sektoru a využiť tak svoju jedinečnú sieť pobočiek," avizoval generálny riaditeľ SP. "Počas letných mesiacov by sme radi v spolupráci s generálnou prokuratúrou doplnili služby aj o vydávanie výpisu a odpisu z registra trestov," povedal.
SP komunikuje tiež so zdravotnými poisťovňami o možnosti poskytovania základných služieb, ktoré ich klienti často potrebujú. "Išlo by napríklad o výpis z karty poistenca či o rôzne potvrdenia pre živnostníkov a podnikateľov o zaplatení zdravotného poistenia," doplnil Drucker.