Firma očakáva, že počet podnikov, ktoré druhá vlna pandémie položí, bude v porovnaní s prvou vlnou pandémie vyšší.
Autor Teraz.sk
Bratislava 16. októbra (teraz.sk) – Slovenské gastro prežíva najťažší rok vo svojej novodobej histórii. Prvá vlna koronakrízy, ktorá všetkých prekvapila svojim rozsahom, zmietla so sebou takmer stovku našich partnerov. Mnohé ďalšie prevádzky z nej vyšli významne oslabené a aktuálne už čelia druhej vlne, počas ktorej bude pre ne situácia opäť mimoriadne dramatická.
"V Prazdroji sme okamžite znova aktivovali balík záchranných opatrení, v rámci ktorého sme opätovne ukončili aktívne vymáhanie pohľadávok, zrušili sme minimálnu veľkosť objednávky, tiež sme pristúpili k okamžitému preplácaniu všetkých dobropisov. Podnikom rovnako dodávame odnosky či poháre na čapované pivo, ale ponúkneme aj stany, aby mohli rozšíriť svoje terasy, od ktorých aktuálne závisí ich existencia. Dodali sme im aj manuály, ako správne zakonzervovať výčapné zariadenie a pomáhame tiež dodržiavať hygienické pravidlá," hodnotí Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre prevádzky a reštaurácie
Ako ďalej dodal, augustový prieskum medzi ich zákazníkmi ukázal, že až 44 % z nich ďalšiu krízu ustojí iba s pomocou vládnej podpory alebo úverov od bánk, 3 % už v tom čase predpokladali, že to aj napriek zlepšenej situácii nezvládnu. Až pätina z nich siahla na dno úspor a s cieľom prilákať nových zákazníkov a zabezpečiť im čo najväčší komfort a bezpečnosť investovala do úpravy interiéru. Ďalších 13 % upravilo exteriér a až 10% vystavalo nové terasy. Tie ako záchranné lano využilo až 89 % podnikov.
Kubiš vzhľadom na momentálny stav očakáva, že počet podnikov, ktoré druhá vlna pandémie položí, bude oveľa vyšší. "Stále však platí, že Plzeňský Prazdroj Slovensko bude svojim obchodným partnerom nablízku a aj v tejto neľahkej situácii im budeme pomáhať tak, ako sme to robili už na začiatku, kedy sme do boja s koronakrízou investovali celkovo 4 milióny eur,“ uzavrel.
"V Prazdroji sme okamžite znova aktivovali balík záchranných opatrení, v rámci ktorého sme opätovne ukončili aktívne vymáhanie pohľadávok, zrušili sme minimálnu veľkosť objednávky, tiež sme pristúpili k okamžitému preplácaniu všetkých dobropisov. Podnikom rovnako dodávame odnosky či poháre na čapované pivo, ale ponúkneme aj stany, aby mohli rozšíriť svoje terasy, od ktorých aktuálne závisí ich existencia. Dodali sme im aj manuály, ako správne zakonzervovať výčapné zariadenie a pomáhame tiež dodržiavať hygienické pravidlá," hodnotí Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre prevádzky a reštaurácie
Ako ďalej dodal, augustový prieskum medzi ich zákazníkmi ukázal, že až 44 % z nich ďalšiu krízu ustojí iba s pomocou vládnej podpory alebo úverov od bánk, 3 % už v tom čase predpokladali, že to aj napriek zlepšenej situácii nezvládnu. Až pätina z nich siahla na dno úspor a s cieľom prilákať nových zákazníkov a zabezpečiť im čo najväčší komfort a bezpečnosť investovala do úpravy interiéru. Ďalších 13 % upravilo exteriér a až 10% vystavalo nové terasy. Tie ako záchranné lano využilo až 89 % podnikov.
Kubiš vzhľadom na momentálny stav očakáva, že počet podnikov, ktoré druhá vlna pandémie položí, bude oveľa vyšší. "Stále však platí, že Plzeňský Prazdroj Slovensko bude svojim obchodným partnerom nablízku a aj v tejto neľahkej situácii im budeme pomáhať tak, ako sme to robili už na začiatku, kedy sme do boja s koronakrízou investovali celkovo 4 milióny eur,“ uzavrel.