Výrazne vzrástol dopyt po autách JLR na domácom trhu, kde rast dosiahol 32 %. Silný rast však zaznamenal predaj aj na trhoch Severnej Ameriky, a to o 21 %.
Autor TASR
Naí Dillí/Londýn 8. apríla (TASR) - Britská automobilka Jaguar Land Rover (JLR) zvýšila maloobchodný predaj svojich áut v poslednom kvartáli skončeného obchodného roka 2023/2024 o vyše 10 % a za celý obchodný rok zaznamenala rast predaja o viac než pätinu. Výsledky podporil pokračujúci vysoký dopyt, v reakcii na čo spoločnosť zvýšila produkciu. Informovala o tom agentúra Reuters, ktorá zverejnila správu indickej automobilky Tata Motors.
Indická spoločnosť, ktorá je materskou firmou JLR, v pondelok oznámila, že maloobchodný predaj Jaguar Land Rover sa vo 4. kvartáli obchodného roka 2023/2024 (skončil sa v marci) zvýšil na 114.038 áut. V medziročnom porovnaní to predstavuje rast o 11 %. Oproti predchádzajúcemu štvrťroku vzrástol predaj o 4 %.
Výrazne vzrástol dopyt po autách JLR na domácom trhu, kde rast dosiahol 32 %. Silný rast však zaznamenal predaj aj na trhoch Severnej Ameriky, a to o 21 %. Naopak, v Číne predaj klesol o 9 % a v Európe o 2 %, dodala Tata Motors.
Výsledky za posledný kvartál sa nemalou mierou podpísali pod vývoj maloobchodného predaja JLR za celý rok 2023/2024. Dosiahol 431.733 vozidiel, čo oproti predchádzajúcemu obchodnému roku predstavuje rast o 22 %.
Indická spoločnosť, ktorá je materskou firmou JLR, v pondelok oznámila, že maloobchodný predaj Jaguar Land Rover sa vo 4. kvartáli obchodného roka 2023/2024 (skončil sa v marci) zvýšil na 114.038 áut. V medziročnom porovnaní to predstavuje rast o 11 %. Oproti predchádzajúcemu štvrťroku vzrástol predaj o 4 %.
Výrazne vzrástol dopyt po autách JLR na domácom trhu, kde rast dosiahol 32 %. Silný rast však zaznamenal predaj aj na trhoch Severnej Ameriky, a to o 21 %. Naopak, v Číne predaj klesol o 9 % a v Európe o 2 %, dodala Tata Motors.
Výsledky za posledný kvartál sa nemalou mierou podpísali pod vývoj maloobchodného predaja JLR za celý rok 2023/2024. Dosiahol 431.733 vozidiel, čo oproti predchádzajúcemu obchodnému roku predstavuje rast o 22 %.