Na ostatných trhoch mimo Číny automobilka dodávky zákazníkom zvýšila. Predaj mimo čínskeho trhu dosiahol 960.700 áut, čo oproti roku 2018 znamená rast o 5,3 %.
Autor TASR
Praha 13. januára (TASR) - Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto predala vlani 1,24 milióna vozidiel. Medziročne to predstavuje pokles o 0,9 %, pod čo sa podpísal najmä pokles predaja v Číne. Spoločnosť, ktorá je súčasťou koncernu Volkswagen, o tom informovala v pondelkovej tlačovej správe, ktorú zverejnil server novinky.cz.
Na ostatných trhoch mimo Číny automobilka dodávky zákazníkom zvýšila. Predaj mimo čínskeho trhu dosiahol 960.700 áut, čo oproti roku 2018 znamená rast o 5,3 %.
V Európe zaznamenala firma rast predaja o 5,8 %. Na ruskom trhu sa odbyt zvýšil dokonca o 8,8 %.
V poslednom mesiaci minulého roka Škoda Auto predala celosvetovo 114.700 vozidiel. To znamená rast o 9,1 %.
Najväčší záujem bol vlani o model Octavia, ktorého sa predalo 363.700 kusov. S výrazným odstupom nasledovali modely Fabia (172.800 kusov) a Kodiaq (171.800 kusov).
Na ostatných trhoch mimo Číny automobilka dodávky zákazníkom zvýšila. Predaj mimo čínskeho trhu dosiahol 960.700 áut, čo oproti roku 2018 znamená rast o 5,3 %.
V Európe zaznamenala firma rast predaja o 5,8 %. Na ruskom trhu sa odbyt zvýšil dokonca o 8,8 %.
V poslednom mesiaci minulého roka Škoda Auto predala celosvetovo 114.700 vozidiel. To znamená rast o 9,1 %.
Najväčší záujem bol vlani o model Octavia, ktorého sa predalo 363.700 kusov. S výrazným odstupom nasledovali modely Fabia (172.800 kusov) a Kodiaq (171.800 kusov).