Podľa CPCA predala Tesla v októbri na najväčšom automobilovom trhu len 211 áut. V porovnaní s októbrom minulého roka to znamená pokles predaja o 70 %.
Autor TASR
Peking 27. novembra (TASR) - Americký výrobca elektromobilov Tesla zaznamenal minulý mesiac pokles predaja svojich áut na kľúčovom čínskom trhu o viac než dve tretiny. Poukázali na to najnovšie údaje čínskeho automobilového združenia CPCA. Americká firma tak výrazne dopláca na obchodný spor Číny a USA, ktorého súčasťou sú vysoké dovozné clá.
Podľa CPCA predala Tesla v októbri na najväčšom automobilovom trhu len 211 áut. V porovnaní s októbrom minulého roka to znamená pokles predaja o 70 %.
Možnosti Tesly v Číne ovplyvňuje obchodná vojna medzi Pekingom a Washingtonom viac než iné automobilky, nakoľko Tesla všetky svoje autá, ktoré v Číne predáva, zatiaľ dováža. Preto aj minulý týždeň spoločnosť oznámila, že mení pôvodnú stratégiu a ceny vozidiel Model X a Model S zníži v Číne o 12 % - 26 %. Ako uviedla, cieľom je urobiť tieto autá "pre zákazníkov dostupnejšie".
Podľa CPCA predala Tesla v októbri na najväčšom automobilovom trhu len 211 áut. V porovnaní s októbrom minulého roka to znamená pokles predaja o 70 %.
Možnosti Tesly v Číne ovplyvňuje obchodná vojna medzi Pekingom a Washingtonom viac než iné automobilky, nakoľko Tesla všetky svoje autá, ktoré v Číne predáva, zatiaľ dováža. Preto aj minulý týždeň spoločnosť oznámila, že mení pôvodnú stratégiu a ceny vozidiel Model X a Model S zníži v Číne o 12 % - 26 %. Ako uviedla, cieľom je urobiť tieto autá "pre zákazníkov dostupnejšie".