V rámci celej Európy klesli predaje áut značky VW o 83 %.
Autor TASR
Wolfsburg 11. mája (TASR) - Predaj áut značky Volkswagen na domácom trhu klesol v apríli o vyše dvoch tretín a v celej Európe pokles dosiahol viac než 80 %. Uviedol to v pondelok šéf predaja značky VW Jürgen Stackmann.
"V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka nám objem predaja klesol v apríli na domácom trhu o 67 %," povedal Stackmann novinárom prostredníctvom videokonferencie. Výsledok je však podľa neho stále relatívne priaznivý, keďže na iných trhoch bol dopyt podstatne nižší.
V rámci celej Európy klesli predaje áut značky VW o 83 %, citoval Stackmanna server RTTNews. Najviac sa pod to podpísal vývoj na najväčších trhoch, v Británii, Taliansku, Španielsku a vo Francúzsku, kde sa predaj vozidiel v danom mesiaci takmer zastavil. Naopak, situácia v Číne sa postupne stabilizuje, dodal šéf predaja.
Vzhľadom na pandémiu celkovo priaznivé údaje zaznamenala značka VW aj v USA, kde síce predaj klesol, ale v omnoho menšej miere než v Nemecku či Európe. Medziročný pokles predaja v USA dosiahol 35 %.
Podstatne viac začína pandémia zasahovať krajiny Južnej Ameriky. Napríklad na kľúčovom brazílskom trhu klesol predaj značky VW približne o 80 %.
"V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka nám objem predaja klesol v apríli na domácom trhu o 67 %," povedal Stackmann novinárom prostredníctvom videokonferencie. Výsledok je však podľa neho stále relatívne priaznivý, keďže na iných trhoch bol dopyt podstatne nižší.
V rámci celej Európy klesli predaje áut značky VW o 83 %, citoval Stackmanna server RTTNews. Najviac sa pod to podpísal vývoj na najväčších trhoch, v Británii, Taliansku, Španielsku a vo Francúzsku, kde sa predaj vozidiel v danom mesiaci takmer zastavil. Naopak, situácia v Číne sa postupne stabilizuje, dodal šéf predaja.
Vzhľadom na pandémiu celkovo priaznivé údaje zaznamenala značka VW aj v USA, kde síce predaj klesol, ale v omnoho menšej miere než v Nemecku či Európe. Medziročný pokles predaja v USA dosiahol 35 %.
Podstatne viac začína pandémia zasahovať krajiny Južnej Ameriky. Napríklad na kľúčovom brazílskom trhu klesol predaj značky VW približne o 80 %.