Automobilka v stredu oznámila, že vo februári dodala v rámci rovnomennej značky na svetový trh 398.100 vozidiel. Oproti rovnakému mesiacu minulého roka to znamená pokles o 2,2 %.
Autor TASR
Wolfsburg 13. marca (TASR) - Nemecká značka Volkswagen predala minulý mesiac vyše 398.000 áut, čo medziročne znamená pokles o vyše 2 %. Do veľkej miery sa pod to podpísal vývoj v Číne a Severnej Amerike, kde predaj klesol takmer o 9 %, respektíve o vyše 4 %.
Automobilka v stredu oznámila, že vo februári dodala v rámci rovnomennej značky na svetový trh 398.100 vozidiel. Oproti rovnakému mesiacu minulého roka to znamená pokles o 2,2 %. Aj napriek poklesu však dokázala značka svoj podiel na jednotlivých trhoch zvýšiť, keďže celkový trh s automobilmi klesol ešte výraznejšie.
Najviac sa pod pokles podpísal čínsky trh, kde dodávky značky VW klesli vo februári o 8,8 %. V Severnej Amerike pokles dosiahol 4,2 %.
Naopak, na domácom trhu sa dodávky automobilky zvýšili o 3,4 % a na celkovom európskom trhu o 1,8 %. Výrazne sa zvýšil predaj v Južnej Amerike, až o 45,6 %.
Automobilka v stredu oznámila, že vo februári dodala v rámci rovnomennej značky na svetový trh 398.100 vozidiel. Oproti rovnakému mesiacu minulého roka to znamená pokles o 2,2 %. Aj napriek poklesu však dokázala značka svoj podiel na jednotlivých trhoch zvýšiť, keďže celkový trh s automobilmi klesol ešte výraznejšie.
Najviac sa pod pokles podpísal čínsky trh, kde dodávky značky VW klesli vo februári o 8,8 %. V Severnej Amerike pokles dosiahol 4,2 %.
Naopak, na domácom trhu sa dodávky automobilky zvýšili o 3,4 % a na celkovom európskom trhu o 1,8 %. Výrazne sa zvýšil predaj v Južnej Amerike, až o 45,6 %.