Z údajov Volkswagenu ďalej vyplýva, že predaj vozidiel značky VW sa v októbri podieľal 60 % na celkovom odbyte skupiny, pričom v októbri stúpol ich predaj o 4,4 %.
Autor TASR
Wolfsburg 11. novembra (TASR) - Nemecký automobilový koncern Volkswagen (VW), ktorý je najväčším výrobcom áut v Európe, zaznamenal v októbri nárast predaja, už tretí mesiac po sebe. Pod tento výsledok sa podpísal zvýšený dopyt po všetkých značkách skupiny VW. Informovala o tom agentúra Reuters.
Predaj vozidiel značky VW, ako aj vozidiel Škoda Auto a luxusných áut Audi a Porsche sa v októbri zvýšil o 4,7 % na 870.300 z 831.300 áut v rovnakom mesiaci vlani.
Za prvých desať mesiacov roka počet novo zaregistrovaných vozidiel z produkcie VW na celom svete vzrástol o 2,6 % na 8,48 milióna kusov. Vedenie koncernu odhaduje, že za celý rok by jeho odbyt mohol mierne prekročiť vlaňajších 9,93 milióna áut.
Z údajov Volkswagenu ďalej vyplýva, že predaj vozidiel značky VW sa v októbri podieľal 60 % na celkovom odbyte skupiny, pričom v októbri stúpol ich predaj o 4,4 %.
Nemeckým koncernom vlani otriasol najväčší škandál v jeho histórii, ktorý negatíve ovplyvnil aj odbyt. VW sa minulý rok v septembri pod tlakom amerických úradov priznal, že do dieselových vozidiel nainštaloval softvér, ktorý mu umožnil manipulovať s emisiami a počas testovania zamaskovať skutočné hodnoty oxidov dusíka. Po celom svete jazdí zhruba 11 miliónov takýchto vozidiel, z toho približne 8,5 milióna v Európe.
Predaj vozidiel značky VW, ako aj vozidiel Škoda Auto a luxusných áut Audi a Porsche sa v októbri zvýšil o 4,7 % na 870.300 z 831.300 áut v rovnakom mesiaci vlani.
Za prvých desať mesiacov roka počet novo zaregistrovaných vozidiel z produkcie VW na celom svete vzrástol o 2,6 % na 8,48 milióna kusov. Vedenie koncernu odhaduje, že za celý rok by jeho odbyt mohol mierne prekročiť vlaňajších 9,93 milióna áut.
Z údajov Volkswagenu ďalej vyplýva, že predaj vozidiel značky VW sa v októbri podieľal 60 % na celkovom odbyte skupiny, pričom v októbri stúpol ich predaj o 4,4 %.
Nemeckým koncernom vlani otriasol najväčší škandál v jeho histórii, ktorý negatíve ovplyvnil aj odbyt. VW sa minulý rok v septembri pod tlakom amerických úradov priznal, že do dieselových vozidiel nainštaloval softvér, ktorý mu umožnil manipulovať s emisiami a počas testovania zamaskovať skutočné hodnoty oxidov dusíka. Po celom svete jazdí zhruba 11 miliónov takýchto vozidiel, z toho približne 8,5 milióna v Európe.