V Severnej a Južnej Amerike sa predaj zvýšil o 16,1 %.
Autor TASR
Wolfsburg 16. apríla (TASR) - Motorom rastu globálneho predaja Volkswagenu (VW) bol v 1. kvartáli čínsky trh. Odbyt koncernu od januára do marca medziročne stúpol o viac než pätinu na 2,43 milióna vozidiel.
V Severnej a Južnej Amerike sa predaj zvýšil o 16,1 %, respektíve o 10,3 %, a v ázijsko-pacifickom regióne o 17,1 %. V Číne vyskočili dodávky o 61 % na 990.000 vozidiel. Naopak, v západnej Európe odbyt klesol o 4,6 %. Dôvodom sú následky pandémie ochorenia COVID-19 a pokračujúce protiepidemické reštrikcie.
V Severnej a Južnej Amerike sa predaj zvýšil o 16,1 %, respektíve o 10,3 %, a v ázijsko-pacifickom regióne o 17,1 %. V Číne vyskočili dodávky o 61 % na 990.000 vozidiel. Naopak, v západnej Európe odbyt klesol o 4,6 %. Dôvodom sú následky pandémie ochorenia COVID-19 a pokračujúce protiepidemické reštrikcie.