Na domácom trhu však aj naďalej predaj piva klesá. Tento trend trvá už niekoľko rokov, čo je dôsledok najmä starnúcej populácie.
Autor TASR
Berlín 30. januára (TASR) - Vyššia spotreba v zahraničí, teplé leto v domovskej krajine a dopyt fanúšikov na futbalových majstrovstvách Európy zabezpečili, že napriek slabnúcemu predaju na domácom trhu sa predaj nemeckého piva v minulom roku zvýšil.
Ako ukázali dnes zverejnené údaje nemeckého štatistického úradu, predaj piva a nápojov na báze piva vzrástol v roku 2016 o 0,1 % na 95,8 milióna hektolitrov.
Na domácom trhu však aj naďalej predaj piva klesá. Tento trend trvá už niekoľko rokov, čo je dôsledok najmä starnúcej populácie. V minulom roku klesol predaj piva v Nemecku o 0,7 %.
Nepriaznivý trend na domácom trhu však dokázali vykompenzovať krajiny mimo Európskej únie. Na týchto trhoch, z ktorých kľúčové sú najmä Čína a Spojené štáty, sa predaj nemeckého piva zvýšil minulý rok takmer o 10 %.
Ako ukázali dnes zverejnené údaje nemeckého štatistického úradu, predaj piva a nápojov na báze piva vzrástol v roku 2016 o 0,1 % na 95,8 milióna hektolitrov.
Na domácom trhu však aj naďalej predaj piva klesá. Tento trend trvá už niekoľko rokov, čo je dôsledok najmä starnúcej populácie. V minulom roku klesol predaj piva v Nemecku o 0,7 %.
Nepriaznivý trend na domácom trhu však dokázali vykompenzovať krajiny mimo Európskej únie. Na týchto trhoch, z ktorých kľúčové sú najmä Čína a Spojené štáty, sa predaj nemeckého piva zvýšil minulý rok takmer o 10 %.