Najväčší nákupný festival v Číne, tzv. Singles' Day, sa koná každý rok 11. novembra.
Autor TASR
Peking 20. novembra (TASR) - Celkový predaj smartfónov v Číne počas tohtoročného nákupného festivalu Singles' Day klesol o 9 % v porovnaní s minulým rokom, pričom značky Honor aj Apple zaznamenali dvojciferný pokles dopytu. Uviedla to v stredu spoločnosť Counterpoint Research. TASR o tom informuje na základe správy Reuters.
Čínsky výrobca smartfónov Huawei zaznamenal počas nákupného festivalu medziročný nárast tržieb o 7 % vďaka zníženiu cien smartfónov série Pura 70 a Mate 60 a uvedeniu radu Nova 13 s 5G Kirin SoC na trh.
Najväčší nákupný festival v Číne, tzv. Singles' Day, sa koná každý rok 11. novembra. Podujatie odštartoval čínsky internetový obchod Alibaba v roku 2009, keď ponúkol atraktívne zľavy, aby prilákal zákazníkov. Takzvaný Deň nezadaných sa odvtedy rozšíril na ďalšie platformy ako JD.com a Pinduoduo v Číne, ako aj v zahraničí.
Singles' Day je tradične považovaný aj za barometer spotrebiteľského sentimentu.
Čínsky výrobca smartfónov Huawei zaznamenal počas nákupného festivalu medziročný nárast tržieb o 7 % vďaka zníženiu cien smartfónov série Pura 70 a Mate 60 a uvedeniu radu Nova 13 s 5G Kirin SoC na trh.
Najväčší nákupný festival v Číne, tzv. Singles' Day, sa koná každý rok 11. novembra. Podujatie odštartoval čínsky internetový obchod Alibaba v roku 2009, keď ponúkol atraktívne zľavy, aby prilákal zákazníkov. Takzvaný Deň nezadaných sa odvtedy rozšíril na ďalšie platformy ako JD.com a Pinduoduo v Číne, ako aj v zahraničí.
Singles' Day je tradične považovaný aj za barometer spotrebiteľského sentimentu.