Sme na dobrej ceste k dosiahnutiu nášho cieľa stať sa lídrom na trhu s batériovými elektrickými vozidlami, uviedol vo vyhlásení riaditeľ značky VW Ralf Brandstätter.
Autor TASR
Wolfsburg 12. januára (TASR) - Nemecký automobilový koncern Volkswagen (VW) v utorok uviedol, že predaj jeho hlavnej rovnomennej značky sa v roku 2020 znížil o 15 % na 5,3 milióna vozidiel. Dôvodom bola pandémia nového koronavírusu a blokády na zabránenie jej šírenia, ktoré zasiahli predaj automobilov na celom svete.
Volkswagen informoval tiež, že v decembri zaznamenal v porovnaní s predchádzajúcimi mesiacmi oživenie predaja, ktorý v západnej Európe stúpol o 19,5 % a v severnej Amerike o 14,7 %. Dodal, že dopyt po jeho elektrických modeloch medziročne vyskočil o 158 % na 212.000 kusov.
„Sme na dobrej ceste k dosiahnutiu nášho cieľa stať sa lídrom na trhu s batériovými elektrickými vozidlami,“ uviedol vo vyhlásení riaditeľ značky VW Ralf Brandstätter.
Za celý rok 2020 klesol predaj značky Volkswagen v západnej Európe o 23,4 %, v Severnej Amerike o 17,1 % a v Číne o 9,9 %.
Volkswagen informoval tiež, že v decembri zaznamenal v porovnaní s predchádzajúcimi mesiacmi oživenie predaja, ktorý v západnej Európe stúpol o 19,5 % a v severnej Amerike o 14,7 %. Dodal, že dopyt po jeho elektrických modeloch medziročne vyskočil o 158 % na 212.000 kusov.
„Sme na dobrej ceste k dosiahnutiu nášho cieľa stať sa lídrom na trhu s batériovými elektrickými vozidlami,“ uviedol vo vyhlásení riaditeľ značky VW Ralf Brandstätter.
Za celý rok 2020 klesol predaj značky Volkswagen v západnej Európe o 23,4 %, v Severnej Amerike o 17,1 % a v Číne o 9,9 %.