Informáciu priniesol denník Hospodárske noviny.
Autor TASR
Bratislava 3. apríla (TASR) - Nákupné šialenstvo v pravom zmysle slova. Oblečenie pohádzané na podlahe a nakupovanie na kilá. Írska sieť Primark mení predstavy o predaji odevov a najnovšie pokročila v snahe vstúpiť aj na slovenský trh.
"V súčasnosti je pred podpisom nájomnej zmluvy na svoju prvú prevádzku v Bratislave", vysvetľuje vedúci oddelenia prenájmu maloobchodných priestorov CBRE Peter Pohanka. To, kde presne predajca takzvanej fast fashion svoju prevádzku otvorí, zatiaľ nie je jasné. Pred časom pre médiá rokovania s Primarkom potvrdil manažér Auparku Rudolf Kuciak. Dnes sa obchodné centrum k tejto veci nevyjadruje. Faktom však ostáva, že Aupark v súčasnosti prechádza rozsiahlou rekonštrukciou. Proces jeho obnovy za 40 milionóv eur bol naplánovaný na tri roky. Primark možno označiť za fenomén vo svojom odbore. Dieru do sveta urobil vďaka módnemu oblečeniu za rozumnú cenu. Írsky predajca si za vlaňajší fiškálny rok pripísal tržby 4,3 miliardy libier a investičná banka UBS odhaduje jeho hodnotu na 19 miliárd libier (takmer 23 miliárd eur). Podľa odborníka, taktika s nízkymi cenami na slovenských zákazníkov zaberie. Viac si možno prečítať na siedmej strane v článku s názvom ""Fast food" s oblečením mieri na Slovensko" v denníku HOSPODÁRSKE NOVINY.
"V súčasnosti je pred podpisom nájomnej zmluvy na svoju prvú prevádzku v Bratislave", vysvetľuje vedúci oddelenia prenájmu maloobchodných priestorov CBRE Peter Pohanka. To, kde presne predajca takzvanej fast fashion svoju prevádzku otvorí, zatiaľ nie je jasné. Pred časom pre médiá rokovania s Primarkom potvrdil manažér Auparku Rudolf Kuciak. Dnes sa obchodné centrum k tejto veci nevyjadruje. Faktom však ostáva, že Aupark v súčasnosti prechádza rozsiahlou rekonštrukciou. Proces jeho obnovy za 40 milionóv eur bol naplánovaný na tri roky. Primark možno označiť za fenomén vo svojom odbore. Dieru do sveta urobil vďaka módnemu oblečeniu za rozumnú cenu. Írsky predajca si za vlaňajší fiškálny rok pripísal tržby 4,3 miliardy libier a investičná banka UBS odhaduje jeho hodnotu na 19 miliárd libier (takmer 23 miliárd eur). Podľa odborníka, taktika s nízkymi cenami na slovenských zákazníkov zaberie. Viac si možno prečítať na siedmej strane v článku s názvom ""Fast food" s oblečením mieri na Slovensko" v denníku HOSPODÁRSKE NOVINY.