Reťazec opäť potvrdil svoje výnimočné postavenie na trhu a ocitol sa na zozname elitných značiek.
Autor OTS
Bratislava 15. apríla (OTS) - Titul Slovak Superbrands, ktorý pravidelne udeľujú experti aj na základe prieskumu od renomovanej agentúry Incomind, dostal Kaufland už desiatykrát.
Uznávaní slovenskí odborníci z oblasti marketingu, reklamy, komunikácie, biznisu aj médií v projekte Superbrands Awards každoročne hodnotia firmy podľa vopred stanovených kritérií ako znalosť a budovanie značky, prestíž či inovácie. Členovia komisie Brand Council aj tento rok potvrdili, že Kaufland Slovenská republika je na slovenskom trhu výnimočnou značkou a udelili mu renomované ocenenie Superbrands.
„Vybudovať úspešnú značku trvá roky. O to viac nás titul Slovak Superbrands teší a už desiaty raz je potvrdením, že na Slovensku patríme medzi super značky,“ vysvetľuje Lucia Vargová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika v.o.s. „Takáto pozitívna spätná väzba dokazuje, že v našich aktivitách ideme správnym smerom, no je to zároveň záväzok, aby sme sa neustále zlepšovali. Len tak sa môžeme ako spoločnosť posúvať a prinášať tú najvyššiu kvalitu zákazníkom, zamestnancom aj obchodným partnerom.“
Pečať Superbrands potvrdzuje vysoký kredit značky, Kaufland ju získal desiaty rok po sebe
Program Superbrands vznikol vo Veľkej Británii a považuje sa za nezávislú globálnu autoritu, ktorá hodnotí a oceňuje obchodné spoločnosti, pričom tie najlepšie z najlepších vyberá v 90 krajinách. Značku s pečaťou Superbrands zaraďuje medzi spoločnosti s výnimočným postavením, potvrdzuje jej vysoký kredit a zároveň spotrebiteľom uľahčuje každodenné rozhodovanie pri nakupovaní.
Prestížny titul od odbornej verejnosti však nie je jediným úspechom reťazca. Pravidelne boduje aj v zozname najlepších zamestnávateľov na slovenskom i európskom trhu. Potvrdzujú to aj ocenenia Top Employer Europe 2024 a Top Employer Slovensko 2024, ktoré udeľuje na základe nezávislého externého auditu medzinárodná organizácia Top Employers Institute. Kaufland, ktorý má na Slovensku 79 predajní a pracuje v ňom vyše 7 800 zamestnancov, svoje umiestnenie medzi najlepšími zamestnávateľmi obhájil už šiestykrát.
Uznávaní slovenskí odborníci z oblasti marketingu, reklamy, komunikácie, biznisu aj médií v projekte Superbrands Awards každoročne hodnotia firmy podľa vopred stanovených kritérií ako znalosť a budovanie značky, prestíž či inovácie. Členovia komisie Brand Council aj tento rok potvrdili, že Kaufland Slovenská republika je na slovenskom trhu výnimočnou značkou a udelili mu renomované ocenenie Superbrands.
„Vybudovať úspešnú značku trvá roky. O to viac nás titul Slovak Superbrands teší a už desiaty raz je potvrdením, že na Slovensku patríme medzi super značky,“ vysvetľuje Lucia Vargová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika v.o.s. „Takáto pozitívna spätná väzba dokazuje, že v našich aktivitách ideme správnym smerom, no je to zároveň záväzok, aby sme sa neustále zlepšovali. Len tak sa môžeme ako spoločnosť posúvať a prinášať tú najvyššiu kvalitu zákazníkom, zamestnancom aj obchodným partnerom.“
Pečať Superbrands potvrdzuje vysoký kredit značky, Kaufland ju získal desiaty rok po sebe
Program Superbrands vznikol vo Veľkej Británii a považuje sa za nezávislú globálnu autoritu, ktorá hodnotí a oceňuje obchodné spoločnosti, pričom tie najlepšie z najlepších vyberá v 90 krajinách. Značku s pečaťou Superbrands zaraďuje medzi spoločnosti s výnimočným postavením, potvrdzuje jej vysoký kredit a zároveň spotrebiteľom uľahčuje každodenné rozhodovanie pri nakupovaní.
Prestížny titul od odbornej verejnosti však nie je jediným úspechom reťazca. Pravidelne boduje aj v zozname najlepších zamestnávateľov na slovenskom i európskom trhu. Potvrdzujú to aj ocenenia Top Employer Europe 2024 a Top Employer Slovensko 2024, ktoré udeľuje na základe nezávislého externého auditu medzinárodná organizácia Top Employers Institute. Kaufland, ktorý má na Slovensku 79 predajní a pracuje v ňom vyše 7 800 zamestnancov, svoje umiestnenie medzi najlepšími zamestnávateľmi obhájil už šiestykrát.