Spoločná kampaň bude mať názov Discover Central Europe a špeciálne sa zameria na propagáciu zdravotného cestovného ruchu a kúpeľníctva. Bude primárne cieliť na krajiny Blízkeho východu či USA.
Autor TASR
Bratislava 24. februára (TASR) – Krajiny Vyšehradskej štvorky (V4) budú spolupracovať pri propagácii kúpeľníctva a zdravotného cestovného ruchu. Na spoločnom postupe sa dohodli štátni tajomníci krajín V4 zodpovední za turizmus. Od spolupráce si sľubujú, že sa do celého regiónu podarí prilákať viac turistov zo vzdialených krajín. Informoval o tom riaditeľ odboru komunikácie Ministerstva dopravy a výstavby (MDV) SR Ivan Rudolf.
"Aj keď sme v podstate konkurenti, jednotná kampaň nám všetkým môže priniesť benefit v podobe väčšieho počtu turistov. Cestovný ruch v strednej Európe pandémia tvrdo zasiahla a aj keď sa turisti postupne vracajú, stále sme ďaleko od návštevnosti spred roka 2020," skonštatovala štátna tajomníčka rezortu dopravy Katarína Bruncková. Verí, že aj táto iniciatíva pomôže podnikateľom v sektore.
Spoločná kampaň bude mať názov Discover Central Europe a špeciálne sa zameria na propagáciu zdravotného cestovného ruchu a kúpeľníctva. Bude primárne cieliť na krajiny Blízkeho východu či USA.
Štátni tajomníci sa dohodli aj na spolupráci pri zbere a zdieľaní kvalitných štatistických dát a zaviazali sa k vytvoreniu komunikačnej platformy, kde si budú vymieňať informácie o marketingových aktivitách či štátnej podpore.
Generálny riaditeľ agentúry Slovakia Travel Václav Mika zdôraznil, že kúpeľníctvo má na Slovensku veľkú tradíciu. "Žiaľ, počas pandémie mohli svoje služby poskytovať len v obmedzenom režime. Teraz, keď už môžu fungovať naplno, chceme svetu ukázať, že tu turistov radi privítame, či už prídu kvôli oddychu alebo liečeniu zdravotných komplikácií," dodal.
"Aj keď sme v podstate konkurenti, jednotná kampaň nám všetkým môže priniesť benefit v podobe väčšieho počtu turistov. Cestovný ruch v strednej Európe pandémia tvrdo zasiahla a aj keď sa turisti postupne vracajú, stále sme ďaleko od návštevnosti spred roka 2020," skonštatovala štátna tajomníčka rezortu dopravy Katarína Bruncková. Verí, že aj táto iniciatíva pomôže podnikateľom v sektore.
Spoločná kampaň bude mať názov Discover Central Europe a špeciálne sa zameria na propagáciu zdravotného cestovného ruchu a kúpeľníctva. Bude primárne cieliť na krajiny Blízkeho východu či USA.
Štátni tajomníci sa dohodli aj na spolupráci pri zbere a zdieľaní kvalitných štatistických dát a zaviazali sa k vytvoreniu komunikačnej platformy, kde si budú vymieňať informácie o marketingových aktivitách či štátnej podpore.
Generálny riaditeľ agentúry Slovakia Travel Václav Mika zdôraznil, že kúpeľníctvo má na Slovensku veľkú tradíciu. "Žiaľ, počas pandémie mohli svoje služby poskytovať len v obmedzenom režime. Teraz, keď už môžu fungovať naplno, chceme svetu ukázať, že tu turistov radi privítame, či už prídu kvôli oddychu alebo liečeniu zdravotných komplikácií," dodal.