Investícia do spoločnosti BodyArmor prichádza v čase, keď divízia Coke Powerade neustále stráca podiel na trhoch, odkiaľ ju vytláčajú čoraz populárnejšia značka Gatorade.
Autor TASR
Atlanta 14. augusta (TASR) - Americký výrobca nealkoholických nápojov, koncern Coca-Cola, kupuje menšinový podiel v značke športových nápojov BodyArmor. Tú podporuje basketbalová hviezda Kobe Bryant. Coca-Cola tak chce zvýšiť konkurenčný tlak na producenta energetického nápoja Gatorade.
Investícia do spoločnosti BodyArmor prichádza v čase, keď divízia Coke Powerade neustále stráca podiel na trhoch, odkiaľ ju vytláčajú čoraz populárnejšia značka Gatorade, jej najväčšieho súpera PepsiCo. Coca-Cola zápasí aj s klesajúcim dopytom po svojich colových nápojoch.
Spoločnosť nezverejnila konkrétnu sumu alebo iné finančné údaje o investícii. Oznámila len, že môže zvýšiť svoj podiel v spoločnosti BodyArmor.
Bryant je tretím najväčším akcionárom spoločnosti BodyArmor a má tiež dohody o podpore s hráčmi baseballu Mikeom Troutom a ďalšou hviezdou NBA Jamesom Hardenom.
Investícia do spoločnosti BodyArmor prichádza v čase, keď divízia Coke Powerade neustále stráca podiel na trhoch, odkiaľ ju vytláčajú čoraz populárnejšia značka Gatorade, jej najväčšieho súpera PepsiCo. Coca-Cola zápasí aj s klesajúcim dopytom po svojich colových nápojoch.
Spoločnosť nezverejnila konkrétnu sumu alebo iné finančné údaje o investícii. Oznámila len, že môže zvýšiť svoj podiel v spoločnosti BodyArmor.
Bryant je tretím najväčším akcionárom spoločnosti BodyArmor a má tiež dohody o podpore s hráčmi baseballu Mikeom Troutom a ďalšou hviezdou NBA Jamesom Hardenom.