Najvyššie percento spokojných zákazníkov majú internetové obchody medzi ľuďmi vo veku od 31 do 40 rokov, vysokoškolsky vzdelanými a obyvateľmi Žilinského kraja.
Autor TASR
Bratislava 6. januára (TASR) – Spokojnosť Slovákov so službami internetových obchodov je vyššia ako so servisom v kamenných predajniach. Kým e-shopy úplne alebo väčšinou plnia očakávania 96 % spotrebiteľov, s kamennými obchodmi je spokojných 89 % opýtaných. Vyplýva to z prieskumu agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Najvyššie percento spokojných zákazníkov majú internetové obchody medzi ľuďmi vo veku od 31 do 40 rokov, vysokoškolsky vzdelanými a obyvateľmi Žilinského kraja. Hlavnými dôvodmi nákupu cez internet sú nižšie ceny, úspora času, ako aj širší sortiment," hovorí riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
"Najvyššie percento spokojných klientov kamenných obchodov je medzi spotrebiteľmi vo veku od 51 do 60 rokov, ľuďmi so základným vzdelaním a obyvateľmi Košického kraja," dopĺňa riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Najvyššie percento spokojných zákazníkov majú internetové obchody medzi ľuďmi vo veku od 31 do 40 rokov, vysokoškolsky vzdelanými a obyvateľmi Žilinského kraja. Hlavnými dôvodmi nákupu cez internet sú nižšie ceny, úspora času, ako aj širší sortiment," hovorí riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
"Najvyššie percento spokojných klientov kamenných obchodov je medzi spotrebiteľmi vo veku od 51 do 60 rokov, ľuďmi so základným vzdelaním a obyvateľmi Košického kraja," dopĺňa riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.