Takzvanými vouchermi obdarili svojich blízkych viac ženy, ľudia s vysokoškolským vzdelaním a obyvatelia Bratislavského kraja.
Autor TASR
Bratislava 15. decembra (TASR) – Darčekové poukážky na nákup tovaru podľa vlastného výberu darovalo v minulosti pod vianočný stromček 19 % Slovákov. Takzvanými vouchermi obdarili svojich blízkych viac ženy, ľudia s vysokoškolským vzdelaním a obyvatelia Bratislavského kraja. Vyplýva to z prieskumu, ktorý urobila výskumná agentúra NMS Market Research v spolupráci s portálom Heureka.sk.
"Až 51 % opýtaných, ktorí darovali nákupnú poukážku, uviedlo ako hlavný dôvod možnosť kúpiť si za ňu tovar v povianočnej zľave. Až 40 % z tých, ktorí darovali voucher, nevedelo, aký darček blízkym kúpiť. Najväčšie problémy robil výber ľuďom od 21 do 30 rokov," informoval riaditeľ NMS Michal Osuský.
"Ľudia, ktorí nevedia, čo kúpiť, často volia internetové obchody. Tie im dávajú nielen inšpiráciu a pohodlie výberu, ale aj možnosť darček bez udania dôvodu do siedmych pracovných dní vrátiť. Minimálne jeden darček kúpi tento rok na internete až 93 % návštevníkov e-shopov," doplnil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
"Až 51 % opýtaných, ktorí darovali nákupnú poukážku, uviedlo ako hlavný dôvod možnosť kúpiť si za ňu tovar v povianočnej zľave. Až 40 % z tých, ktorí darovali voucher, nevedelo, aký darček blízkym kúpiť. Najväčšie problémy robil výber ľuďom od 21 do 30 rokov," informoval riaditeľ NMS Michal Osuský.
"Ľudia, ktorí nevedia, čo kúpiť, často volia internetové obchody. Tie im dávajú nielen inšpiráciu a pohodlie výberu, ale aj možnosť darček bez udania dôvodu do siedmych pracovných dní vrátiť. Minimálne jeden darček kúpi tento rok na internete až 93 % návštevníkov e-shopov," doplnil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.