Problém, ktorý trápi slovenský priemysel aj obchod, je podľa Bohumily Tauchmannovej, členky predstavenstva Zväzu obchodu a cestovného ruchu v tom, že nemáme vhodnú štruktúru ponuky na trhu práce.
Autor TASR
Bratislava 3. augusta (TASR) – Problém cezhraničných nákupov v SR existuje podľa Bohumily Tauchmannovej, členky predstavenstva Zväzu obchodu a cestovného ruchu (ZOCR) SR a autorky projektu Kvalita z našich regiónov od roku 2009, odkedy SR zaviedla euro.
"Je to problém spojený s makroekonomikou, ktorý poškodzuje štátny rozpočet. Projekt Kvalita z našich regiónov existuje práve od roku 2009. Už sme realizovali aj kampaň Nakupuj doma, kde sa nám komunikáciou so spotrebiteľom podarilo znížil cezhraničné nakupovanie o 9 %," pripomenula pre TASR Tauchmannová.
"Pre jeseň 2012 sme si zvolili ďalšiu tému, ktorá bude spojená s nakupovaním a pracovnými miestami. Na jeseň sa budeme zameriavať predovšetkým na mladých spotrebiteľov, aby si uvedomili, ako funguje ekonomika SR," avizovala.
Jesenná kampaň Kvality z našich regiónov bude mať podľa nej názov Zlaté dno, lebo zamestnanie čiže remeslo má obrazne povedané zlaté dno. "Túto kampaň robíme aj v spolupráci so Združením miest a obcí Slovenska (ZMOS), čo považujeme za ďalšie otvorenie obzorov hnutia Kvalita z našich regiónov," konštatovala Tauchmannová.
"Pôjdeme priamo do škôl a budeme robiť v každom kraji jedno veľké podujatie pre žiakov 2. stupňa základných škôl, kde sa s nimi budeme hrať na to, aby uhádli určité povolania," priblížila. Takýmto spôsobom chcú povolaniam zvyšovať imidž. Problém, ktorý trápi slovenský priemysel aj obchod je podľa nej v tom, že nemáme vhodnú štruktúru ponuky na trhu práce.
"Je to problém spojený s makroekonomikou, ktorý poškodzuje štátny rozpočet. Projekt Kvalita z našich regiónov existuje práve od roku 2009. Už sme realizovali aj kampaň Nakupuj doma, kde sa nám komunikáciou so spotrebiteľom podarilo znížil cezhraničné nakupovanie o 9 %," pripomenula pre TASR Tauchmannová.
"Pre jeseň 2012 sme si zvolili ďalšiu tému, ktorá bude spojená s nakupovaním a pracovnými miestami. Na jeseň sa budeme zameriavať predovšetkým na mladých spotrebiteľov, aby si uvedomili, ako funguje ekonomika SR," avizovala.
Jesenná kampaň Kvality z našich regiónov bude mať podľa nej názov Zlaté dno, lebo zamestnanie čiže remeslo má obrazne povedané zlaté dno. "Túto kampaň robíme aj v spolupráci so Združením miest a obcí Slovenska (ZMOS), čo považujeme za ďalšie otvorenie obzorov hnutia Kvalita z našich regiónov," konštatovala Tauchmannová.
"Pôjdeme priamo do škôl a budeme robiť v každom kraji jedno veľké podujatie pre žiakov 2. stupňa základných škôl, kde sa s nimi budeme hrať na to, aby uhádli určité povolania," priblížila. Takýmto spôsobom chcú povolaniam zvyšovať imidž. Problém, ktorý trápi slovenský priemysel aj obchod je podľa nej v tom, že nemáme vhodnú štruktúru ponuky na trhu práce.