Konkurenčný výrobca luxusných vozidiel BMW uviedol, že koronavírus ovplyvňuje jeho predaj v Číne, tohtoročný cieľ predaja v celosvetovom meradle však predbežne nemení.
Autor TASR
Frankfurt nad Mohanom 3. marca (TASR) - Produkcia nemeckej automobilky Daimler v Číne je napriek koronavírusu stabilná a dodávateľské reťazce má zabezpečené. Stále je však veľmi skoro na predpovede, čo sa týka dôsledkov epidémie koronavírusu na predaj jej áut. Uviedla to Britta Seegerová, šéfka odbytu vo firme Mercedes-Benz, ktorá je dcérskou spoločnosťou Daimleru.
Seegerová zatiaľ potvrdila predbežnú prognózu, čo sa týka predaja áut divízie Mercedes-Benz v Číne. Tá počíta s miernym poklesom v porovnaní s predchádzajúcim rokom.
Konkurenčný výrobca luxusných vozidiel BMW uviedol, že koronavírus ovplyvňuje jeho predaj v Číne, tohtoročný cieľ predaja v celosvetovom meradle však predbežne nemení. "V Číne sme zaznamenali výrazný vplyv (koronavírusu)," povedal na tlačovej konferencii šéf BMW Oliver Zipse. Ako dodal, problémy budú podľa všetkého pretrvávať do konca marca a na presnejšie prognózy, ako sa budú predaje tento rok vyvíjať, je zatiaľ príliš skoro.
Automobilka však naďalej počíta s miernym globálnym rastom predaja. "Mimo Číny sme problémy nezaznamenali. Takže zatiaľ svoj cieľ mierneho rastu predaja v celosvetovom meradle nemeníme," povedal Zipse.
Seegerová zatiaľ potvrdila predbežnú prognózu, čo sa týka predaja áut divízie Mercedes-Benz v Číne. Tá počíta s miernym poklesom v porovnaní s predchádzajúcim rokom.
Konkurenčný výrobca luxusných vozidiel BMW uviedol, že koronavírus ovplyvňuje jeho predaj v Číne, tohtoročný cieľ predaja v celosvetovom meradle však predbežne nemení. "V Číne sme zaznamenali výrazný vplyv (koronavírusu)," povedal na tlačovej konferencii šéf BMW Oliver Zipse. Ako dodal, problémy budú podľa všetkého pretrvávať do konca marca a na presnejšie prognózy, ako sa budú predaje tento rok vyvíjať, je zatiaľ príliš skoro.
Automobilka však naďalej počíta s miernym globálnym rastom predaja. "Mimo Číny sme problémy nezaznamenali. Takže zatiaľ svoj cieľ mierneho rastu predaja v celosvetovom meradle nemeníme," povedal Zipse.