Cestujúci nielenže musia platiť drahšie cestovné, ale dostávajú aj horšiu kvalitu služieb. Úroveň cestovania sa vrátila pred rok 2014 a zodpovednosť za to jednoznačne nesie A. Danko, odkázal Ondrůj.
Autor TASR
Bratislava 9. apríla (TASR) - Necelé tri mesiace po odchode spoločnosti RegioJet z trate Bratislava–Košice je jednoznačné, že sa služby pre zákazníkov na tejto trase výrazne zhoršili. Vyhlásil to dnes hovorca spoločnosti Aleš Ondrůj na margo výrokov lídra SNS a predsedu parlamentu Andreja Danka, ktoré dnes odzneli v televízii TA3.
"Cestujúci nielenže musia platiť drahšie cestovné, ale dostávajú aj horšiu kvalitu služieb. Úroveň cestovania sa vrátila pred rok 2014 a zodpovednosť za to jednoznačne nesie Andrej Danko," odkázal Ondrůj.
Podľa jeho slov cestujúci nechcú drahé poruchové vlaky, na ktoré musia doplácať len preto, že sú vyrábané na Slovensku. "Cestujúci chcú čisté vlaky, zákaznícky príjemnú službu – chcú cestovať lacno a komfortne," tvrdí hovorca s tým, že práve o tieto výhody cestujúci na trati Bratislava-Košice prišli. "RegioJet súčasne za prevádzku vlakov na trati Bratislava–Košice nedostal od štátu za celú existenciu jediný cent," dodal Ondrůj.
Danko v relácii V politike vyhlásil, že výstrel do žltých vlakov spoločnosti RegioJet mal prebrať Slovákov, aby sa netešili z premaľovaných 20-ročných vlakov dovezených z Talianska, aby boli hrdí a požadovali naše vlaky. "Som predseda SNS a prekáža mi, keď sa tu niekto rozťahuje a berie si hrozienka. Áno, prekáža mi to, chcem, aby prosperovali slovenské firmy. Odmietam stále dogmu, že čo príde zo Západu, je to najlepšie na svete. Žlté vlaky sem prišli a dostali nadštandardné podmienky. Každý rok poberajú dotáciu 8,5 milióna eur. Štát bol taký servilný, že im ustúpil z trate Bratislava-Košice. Ale súkromník musí mať rovnaké povinnosti ako štátny prepravca," myslí si Danko.
Odmietol, že za tlakom na spoločnosť RegioJet, ktorá sa napokon z trate Bratislava-Košice stiahla, bola snaha SNS zobrať ľuďom poriadne vlaky. "Nie, už sú pripravené zdroje na nákup nových vlakov," avizoval. Na poznámku moderátora, že štátne železnice nakupujú vlaky od firmy bývalého predsedu SNS Víťazoslava Morica, Danko reagoval, že tohto človeka videl dvakrát v živote a že iného výrobcu na Slovensku nepozná. Danko je presvedčený, že je jedno, komu fabrika patrí, za najdôležitejšie považuje, že leží na Slovensku.
"Cestujúci nielenže musia platiť drahšie cestovné, ale dostávajú aj horšiu kvalitu služieb. Úroveň cestovania sa vrátila pred rok 2014 a zodpovednosť za to jednoznačne nesie Andrej Danko," odkázal Ondrůj.
Podľa jeho slov cestujúci nechcú drahé poruchové vlaky, na ktoré musia doplácať len preto, že sú vyrábané na Slovensku. "Cestujúci chcú čisté vlaky, zákaznícky príjemnú službu – chcú cestovať lacno a komfortne," tvrdí hovorca s tým, že práve o tieto výhody cestujúci na trati Bratislava-Košice prišli. "RegioJet súčasne za prevádzku vlakov na trati Bratislava–Košice nedostal od štátu za celú existenciu jediný cent," dodal Ondrůj.
Odporúčame aj: A. Danko: Výstrel do žltých vlakov mal Slovákov prebrať
Danko v relácii V politike vyhlásil, že výstrel do žltých vlakov spoločnosti RegioJet mal prebrať Slovákov, aby sa netešili z premaľovaných 20-ročných vlakov dovezených z Talianska, aby boli hrdí a požadovali naše vlaky. "Som predseda SNS a prekáža mi, keď sa tu niekto rozťahuje a berie si hrozienka. Áno, prekáža mi to, chcem, aby prosperovali slovenské firmy. Odmietam stále dogmu, že čo príde zo Západu, je to najlepšie na svete. Žlté vlaky sem prišli a dostali nadštandardné podmienky. Každý rok poberajú dotáciu 8,5 milióna eur. Štát bol taký servilný, že im ustúpil z trate Bratislava-Košice. Ale súkromník musí mať rovnaké povinnosti ako štátny prepravca," myslí si Danko.
Odmietol, že za tlakom na spoločnosť RegioJet, ktorá sa napokon z trate Bratislava-Košice stiahla, bola snaha SNS zobrať ľuďom poriadne vlaky. "Nie, už sú pripravené zdroje na nákup nových vlakov," avizoval. Na poznámku moderátora, že štátne železnice nakupujú vlaky od firmy bývalého predsedu SNS Víťazoslava Morica, Danko reagoval, že tohto človeka videl dvakrát v živote a že iného výrobcu na Slovensku nepozná. Danko je presvedčený, že je jedno, komu fabrika patrí, za najdôležitejšie považuje, že leží na Slovensku.