V rámci prebiehajúcej súťaže ministerstvo dostalo od záujemcov v tendri viaceré návrhy na zlepšenie a zefektívnenie procesu a rezort má snahu ich zohľadniť a zapracovať čo najviac do podmienok súťaže.
Autor TASR
Bratislava 10. septembra (TASR) - Ministerstvo dopravy zrušilo súťaž, v ktorej hľadalo firmu na podporu slovenského cestovného ruchu. Teda spoločnosť, ktorá by napríklad zabezpečila organizáciu a propagáciu podujatí v zahraničí. Cenu zákazky rezort odhadoval na 4,254 milióna eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH).
V rámci prebiehajúcej súťaže totiž ministerstvo dostalo od záujemcov v tendri viaceré návrhy na zlepšenie či zefektívnenie procesu a rezort má podľa odboru komunikácie snahu ich zohľadniť a zapracovať čo najviac do podmienok súťaže.
"Keďže predložené návrhy nebolo možné v plnej miere zapracovať do rozbehnutej súťaže, rozhodlo sa ministerstvo pôvodnú súťaž zrušiť a následne rozhodnúť o ďalšom postupe," uviedli pre TASR z rezortu dopravy.
Ministerstvo pripomenulo, že podporu propagácie cestovného ruchu formou spolupráce s externou firmou dlhodobo využívala Slovenská agentúra pre cestovný ruch. "Po jej začlenení pod ministerstvo je cieľom rezortu vybrať na trhu najkvalitnejšieho partnera, s ktorým by spolupracoval v tejto oblasti," dodal rezort.
V rámci prebiehajúcej súťaže totiž ministerstvo dostalo od záujemcov v tendri viaceré návrhy na zlepšenie či zefektívnenie procesu a rezort má podľa odboru komunikácie snahu ich zohľadniť a zapracovať čo najviac do podmienok súťaže.
"Keďže predložené návrhy nebolo možné v plnej miere zapracovať do rozbehnutej súťaže, rozhodlo sa ministerstvo pôvodnú súťaž zrušiť a následne rozhodnúť o ďalšom postupe," uviedli pre TASR z rezortu dopravy.
Ministerstvo pripomenulo, že podporu propagácie cestovného ruchu formou spolupráce s externou firmou dlhodobo využívala Slovenská agentúra pre cestovný ruch. "Po jej začlenení pod ministerstvo je cieľom rezortu vybrať na trhu najkvalitnejšieho partnera, s ktorým by spolupracoval v tejto oblasti," dodal rezort.