Na Slovensku ostáva zakladateľ spoločnosti aj naďalej menšinovým vlastníkom. V ostatných krajinách bude skupina Ringier vlastniť 100-percentné podiely.
Autor TASR
Bratislava 28. júla (TASR) - Ringier AG pokračuje v rozvoji svojho pôsobenia vo východnej Európe a rozširuje svoje medzinárodné portfólio digitálnej inzercie a digitálnych médií. S týmto cieľom preberá Ringier všetky podiely spoločnosti Axel Springer v Maďarsku, Srbsku, na Slovensku a v pobaltských štátoch - Estónsko, Lotyšsko a Litva. Informoval o tom mediálny zástupca Ringier Axel Springer SK.
Na Slovensku ostáva zakladateľ spoločnosti aj naďalej menšinovým vlastníkom. V ostatných krajinách bude skupina Ringier vlastniť 100-percentné podiely. V rámci svojej stratégie rastu sa Axel Springer zameria na digitálne podnikanie na veľkých strategických trhoch.
Investičné ťažisko spoločnosti v segmente spravodajských médií sa sústredí na Nemecko, USA a Poľsko. Z tohto dôvodu bude spoločný podnik Ringier a Axel Springer v Poľsku pokračovať v nezmenenej podobe.
Od založenia Ringier Axel Springer Media AG v júli 2010 sa spoločný podnik Ringier AG a Axel Springer SE vypracoval na jednu z najväčších a najmodernejších mediálnych spoločností v strednej a východnej Európe, pričom zamestnáva viac než 3100 spolupracovníkov. Jeho portfólio zahŕňa viac ako 200 produktov v digitálnej a tlačenej forme. V prvom polroku 2021 predstavovali digitálne činnosti podiel na očistenom ukazovateli EBITDA približne 85 %.
Na Slovensku ostáva zakladateľ spoločnosti aj naďalej menšinovým vlastníkom. V ostatných krajinách bude skupina Ringier vlastniť 100-percentné podiely. V rámci svojej stratégie rastu sa Axel Springer zameria na digitálne podnikanie na veľkých strategických trhoch.
Investičné ťažisko spoločnosti v segmente spravodajských médií sa sústredí na Nemecko, USA a Poľsko. Z tohto dôvodu bude spoločný podnik Ringier a Axel Springer v Poľsku pokračovať v nezmenenej podobe.
Od založenia Ringier Axel Springer Media AG v júli 2010 sa spoločný podnik Ringier AG a Axel Springer SE vypracoval na jednu z najväčších a najmodernejších mediálnych spoločností v strednej a východnej Európe, pričom zamestnáva viac než 3100 spolupracovníkov. Jeho portfólio zahŕňa viac ako 200 produktov v digitálnej a tlačenej forme. V prvom polroku 2021 predstavovali digitálne činnosti podiel na očistenom ukazovateli EBITDA približne 85 %.