Magnit uviedol, že nová značka V1 sa zameria na základné produkty vrátane ovocia, zeleniny a pekárenských výrobkov. Bude pritom ponúkať užší sortiment než existujúce obchody reťazca.
Autor TASR
Moskva 28. februára (TASR) - Ruský reťazec supermarketov Magnit otvoril v utorok svoje nové diskontné obchody, keďže rastúca inflácia a klesajúca životná úroveň nútia ruských spotrebiteľov hľadať položky s nižšími cenami. TASR o tom informuje na základe správy Reuters.
Magnit uviedol, že nová značka V1 sa zameria na základné produkty vrátane ovocia, zeleniny a pekárenských výrobkov. Bude pritom ponúkať užší sortiment než existujúce obchody reťazca.
Ruskí spotrebitelia zápasia s prudkým nárastom cien a klesajúcimi príjmami za rok, odkedy Kremeľ nariadil inváziu svojej armády na Ukrajinu. To zasiahlo kúpnu silu domácností a zvýšilo dopyt po tovare za nižšie ceny.
Diskonty zaznamenali silné výsledky, čo prilákalo aj tradičných maloobchodníkov na tento zrýchľujúci sa trh.
Reťazec Fix Price v pondelok (27. 2.) oznámil nárast tržieb o 20,5 % a prevádzkového zisku o 27 % v minulom roku, keď Rusi obmedzili svoje výdavky.
"Diskontné predajne zostávajú jedným z najrýchlejšie rastúcich segmentov trhu a zachovávajú si vysoký potenciál pre budúci rozvoj," uviedla vo vyhlásení Anžela Rjabova, riaditeľka pre diskontný formát V1 reťazca Magnit.
Magnit uviedol, že v "najbližšej budúcnosti" plánuje otvoriť 15 pilotných predajní V1 v moskovskom regióne. Obchody budú ponúkať špecializované položky privátnych značiek a položky budú vystavené na paletách alebo v škatuliach. A budú využívať viac technológie, ako sú samoobslužné pokladnice, aby znížili náklady.
Magnit už prevádzkuje iný rad diskontných predajní pod značkou Moja cena.
Magnit uviedol, že nová značka V1 sa zameria na základné produkty vrátane ovocia, zeleniny a pekárenských výrobkov. Bude pritom ponúkať užší sortiment než existujúce obchody reťazca.
Ruskí spotrebitelia zápasia s prudkým nárastom cien a klesajúcimi príjmami za rok, odkedy Kremeľ nariadil inváziu svojej armády na Ukrajinu. To zasiahlo kúpnu silu domácností a zvýšilo dopyt po tovare za nižšie ceny.
Diskonty zaznamenali silné výsledky, čo prilákalo aj tradičných maloobchodníkov na tento zrýchľujúci sa trh.
Reťazec Fix Price v pondelok (27. 2.) oznámil nárast tržieb o 20,5 % a prevádzkového zisku o 27 % v minulom roku, keď Rusi obmedzili svoje výdavky.
"Diskontné predajne zostávajú jedným z najrýchlejšie rastúcich segmentov trhu a zachovávajú si vysoký potenciál pre budúci rozvoj," uviedla vo vyhlásení Anžela Rjabova, riaditeľka pre diskontný formát V1 reťazca Magnit.
Magnit uviedol, že v "najbližšej budúcnosti" plánuje otvoriť 15 pilotných predajní V1 v moskovskom regióne. Obchody budú ponúkať špecializované položky privátnych značiek a položky budú vystavené na paletách alebo v škatuliach. A budú využívať viac technológie, ako sú samoobslužné pokladnice, aby znížili náklady.
Magnit už prevádzkuje iný rad diskontných predajní pod značkou Moja cena.