Najväčšie nízkonákladové aerolínie v Európe plánujú znížiť poplatky za batožinu a za tzv. check-in.
Autor TASR
Dublin 26. októbra (TASR) - Írska letecká spoločnosť Ryanair predstavila sériu opatrení, ktoré majú za cieľ zlepšiť služby zákazníkom. Najväčšie nízkonákladové aerolínie v Európe plánujú znížiť poplatky za batožinu a za tzv. check-in. Informovala o tom agentúra DPA.
Ryanair v piatok (25. 10.) oznámil, že v priebehu nasledujúcich šiestich mesiacov povolí cestujúcim, aby si bez poplatku vzali na palubu aj druhú, menšiu batožinu, ako je napríklad dámska kabelka. Okrem toho zníži poplatky za check-in, a tiež za batožinu. Klienti si po novom budú môcť bez poplatku v priebehu 24 hodín od rezervovania letenky opraviť údaje.
Podľa šéfa Ryanair Michaela O'Learyho aerolínie "aktívne počúvajú a reagujú na podnety zákazníkov". Letecká spoločnosť chce v priebehu nasledujúcich piatich rokov zvýšiť svoju prepravnú kapacitu a počet cestujúcich z 80 miliónov ročne na 110 miliónov.
"Dúfame, že našich cestujúcich tieto zmeny potešia," dodal šéf aerolínií, ktoré lákajú pasažierov najmä na lacné letenky.
Podľa prieskumu, ktorý minulý mesiac uskutočnil časopis Which?, obsadil Ryanair posledné miesto v kategórii zákazníckych služieb spomedzi 100 veľkých spoločností, ktoré pôsobia na britskom trhu. Aerolínie sa tiež museli ospravedlniť a zaplatiť odškodné cestujúcemu, ktorý prišiel o celú rodinu pri požiari, no Ryanair mu napriek tomu odmietol zmeniť termín letu a za novú letenku mu naúčtoval 188 eur.
Ryanair v piatok (25. 10.) oznámil, že v priebehu nasledujúcich šiestich mesiacov povolí cestujúcim, aby si bez poplatku vzali na palubu aj druhú, menšiu batožinu, ako je napríklad dámska kabelka. Okrem toho zníži poplatky za check-in, a tiež za batožinu. Klienti si po novom budú môcť bez poplatku v priebehu 24 hodín od rezervovania letenky opraviť údaje.
Podľa šéfa Ryanair Michaela O'Learyho aerolínie "aktívne počúvajú a reagujú na podnety zákazníkov". Letecká spoločnosť chce v priebehu nasledujúcich piatich rokov zvýšiť svoju prepravnú kapacitu a počet cestujúcich z 80 miliónov ročne na 110 miliónov.
"Dúfame, že našich cestujúcich tieto zmeny potešia," dodal šéf aerolínií, ktoré lákajú pasažierov najmä na lacné letenky.
Podľa prieskumu, ktorý minulý mesiac uskutočnil časopis Which?, obsadil Ryanair posledné miesto v kategórii zákazníckych služieb spomedzi 100 veľkých spoločností, ktoré pôsobia na britskom trhu. Aerolínie sa tiež museli ospravedlniť a zaplatiť odškodné cestujúcemu, ktorý prišiel o celú rodinu pri požiari, no Ryanair mu napriek tomu odmietol zmeniť termín letu a za novú letenku mu naúčtoval 188 eur.