Ďalším signálom môže byť, ak viac cestovných kancelárií predáva jeden hotel a jedna ho ponúka za výrazne nižšie ceny.
Autor TASR
Bratislava 29. septembra (TASR) - Dlhodobo vysoké zľavy pri cenách zájazdov aj v mesiacoch, keď je o ne veľký záujem, môžu vyvolávať podozrenie a signalizujú problém s predajom. Uviedol pre TASR prezident Slovenskej asociácie cestovných kancelárií a cestovných agentúr (SACKA) Roman Berkes.
Ďalším signálom môže byť, ak viac cestovných kancelárií predáva jeden hotel a jedna ho ponúka za výrazne nižšie ceny. "Netreba sa nechať zlákať ani vysokými zľavami na webovej stránke, treba si skontrolovať, či je stránka transparentná. Či sú k dispozícii všetky kontaktné údaje, ako je adresa a telefón. Ak je na stránke tzv. 'automatický prekladač textov', treba tiež spozornieť," upozorňuje Berkes.
Klient by sa mal o zájazde, ktorý si vyberá alebo vybral, prostredníctvom predávajúceho dozvedieť aj veľa ďalších informácií. To by dokazovalo, že predávajúci je profesionál a má skúsenosti s ponúkaným produktom. A to či už v kamennej predajni, alebo na webe.
„Dovolenka je niečo, na čo ľudia čakajú celý rok, nemali by ju kupovať na poslednú chvíľu a iba 'uchmatnúť, čo zostalo', niekde po ceste z práce spolu s pečivom, len na základe nízkej ceny,“ uzatvára Berkes s tým, že najviac sklamaní môžu byť tí klienti, ktorí trvajú len na kritériu najnižšej ceny.
Ďalším signálom môže byť, ak viac cestovných kancelárií predáva jeden hotel a jedna ho ponúka za výrazne nižšie ceny. "Netreba sa nechať zlákať ani vysokými zľavami na webovej stránke, treba si skontrolovať, či je stránka transparentná. Či sú k dispozícii všetky kontaktné údaje, ako je adresa a telefón. Ak je na stránke tzv. 'automatický prekladač textov', treba tiež spozornieť," upozorňuje Berkes.
Klient by sa mal o zájazde, ktorý si vyberá alebo vybral, prostredníctvom predávajúceho dozvedieť aj veľa ďalších informácií. To by dokazovalo, že predávajúci je profesionál a má skúsenosti s ponúkaným produktom. A to či už v kamennej predajni, alebo na webe.
„Dovolenka je niečo, na čo ľudia čakajú celý rok, nemali by ju kupovať na poslednú chvíľu a iba 'uchmatnúť, čo zostalo', niekde po ceste z práce spolu s pečivom, len na základe nízkej ceny,“ uzatvára Berkes s tým, že najviac sklamaní môžu byť tí klienti, ktorí trvajú len na kritériu najnižšej ceny.