Podiel Apple na globálnom trhu tabletov v 3. štvrťroku klesol na 30 % a podiel Samsungu vzrástol na 20 %.
Autor TASR
Soul 6. novembra (TASR) - Samsung Electronics si stanovil nový cieľ. Po tom, čo predbehol Apple v predaji inteligentných telefónov, sa chce stať jednotkou aj na trhu s tabletmi. Informovala o tom agentúra AP.
Prezident juhokórejského koncernu Shin Jong-kyun dnes pred analytikmi uviedol, že Samsung v segmente tabletov prudko rastie a že sa chce stať najväčším výrobcom tabletov na svete. Nespresnil však, dokedy chce splniť tento svoj plán.
Podľa Shina Samsung tento rok predá vyše 40 miliónov tabletov, čo je viac než dvojnásobok v porovnaní s rokom 2012. "Odbyt tabletov Samsungu začal výrazne rásť v druhej polovici roka 2012."
Poradenská firma IDC odhaduje, že Samsung vlani predal 16,6 milióna tabletov. Na porovnanie, Apple v roku 2012 predal 65,7 milióna iPadov. Apple kedysi ovládal vyše polovicu globálneho trhu tabletov, ale jeho dominancia sa začína zmenšovať. Samsung výrazne zvýšil predaj svojho tabletu Galaxy Tab, ktorý ponúka vo variantoch s rôznou veľkosťou obrazovky a ktorý je lacnejší než iPad.
Podiel Apple na globálnom trhu tabletov v 3. štvrťroku klesol na 30 % a podiel Samsungu vzrástol na 20 %.
Prezident juhokórejského koncernu Shin Jong-kyun dnes pred analytikmi uviedol, že Samsung v segmente tabletov prudko rastie a že sa chce stať najväčším výrobcom tabletov na svete. Nespresnil však, dokedy chce splniť tento svoj plán.
Podľa Shina Samsung tento rok predá vyše 40 miliónov tabletov, čo je viac než dvojnásobok v porovnaní s rokom 2012. "Odbyt tabletov Samsungu začal výrazne rásť v druhej polovici roka 2012."
Poradenská firma IDC odhaduje, že Samsung vlani predal 16,6 milióna tabletov. Na porovnanie, Apple v roku 2012 predal 65,7 milióna iPadov. Apple kedysi ovládal vyše polovicu globálneho trhu tabletov, ale jeho dominancia sa začína zmenšovať. Samsung výrazne zvýšil predaj svojho tabletu Galaxy Tab, ktorý ponúka vo variantoch s rôznou veľkosťou obrazovky a ktorý je lacnejší než iPad.
Podiel Apple na globálnom trhu tabletov v 3. štvrťroku klesol na 30 % a podiel Samsungu vzrástol na 20 %.