Ocenenie Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka 2013 získala spoločnosť v kategórii Papierový program.
Autor OTS
Bratislava 28. mája (OTS) - Každý rok vychádzajú na trh novinky výrobkov najrôznejšieho druhu. Ako však má spotrebiteľ vedieť, ktoré z novo uvedených produktov budú mať skutočne inovatívny význam? V rozhodovaní zavážia názory a skúsenosti iných. Okrem hodnotných postrehov a odporúčaní od známych, koncový užívateľ rád prijíma aj iné, objektívne hodnotenia viacerých zákazníkov. V Čechách sa už 13. rok každoročne koná Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka. Na Slovensku prebieha druhý ročník tejto súťaže, ktorá je jedinou svojho druhu u nás, kde o výsledku rozhodujú samotní spotrebitelia.
Spotrebitelia v Českej republike vyberali počas roka 2012 zo 115. výrobkov a výrobkových radov v rekordných 38. súťažných kategóriách. Do súťaže mohli byť prihlásené nové alebo inovatívne produkty z oblasti rýchloobrátkového tovaru od všetkých výrobcov a distribútorov, s výnimkou tabakových výrobkov. Ocenenie Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka 2013 v kategórii Papierový program získala spoločnosť SHP Bohemia (obchodná firma akciovej spoločnosti SHP Harmanec) za toaletný papier Harmony rady SOFT. Toto prestížne ocenenie v danej kategórií získala spoločnosť už po štvrtý krát. Toaletné papiere Harmony SOFT sú novinkou v portfóliu, predstavujú kvalitný, jemný a pevný 3 vrstvový toaletný papier, určený pre náročných spotrebiteľov. Na trhu sú dostupné tri varianty, odlíšené farbou obalu, parfumáciou papiera a spotrebiteľ si svoje preferencie nájde vyznačené na obale.
Podkladom pre udelenie ocenenia sa stali výsledky výskumu agentúry STEM/MARK. Zber údajov prebehol na reprezentatívnej vzorke štyroch tisíc respondentov a výsledný index bol vypočítaný na základe celkového dojmu, príťažlivosť obalu a skúseností s výrobkom v danej kategórii. Ocenení výrobcovia majú po dobu jedného roka možnosť využívať logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2013 pri propagácii víťazných produktov, a to nielen na obaloch, ale aj v marketingových kampaniach. Ďalšiu podporu pripravujú organizátori
v podobe mediálnej kampane celého programu. Najväčším ocenením pre výhercov tak bude ich zvýraznenie priamo v predajniach.
V Českej republike je logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka stále viac využívané ocenenými spoločnosťami a stáva sa populárnejším. Vzhľadom k tomu sa rozhodlo aj o rozšírení programu na Slovensko, kde sa koná už 2. ročník súťaže. Výsledky prestížneho ocenenia sa očakávajú v júni tohto roka. Spoločnosť SHP Harmanec sa ako súčasť SHP Group tento rok uchádza o umiestnenie v rebríčku noviniek na Slovensku po prvý krát.
Spotrebitelia v Českej republike vyberali počas roka 2012 zo 115. výrobkov a výrobkových radov v rekordných 38. súťažných kategóriách. Do súťaže mohli byť prihlásené nové alebo inovatívne produkty z oblasti rýchloobrátkového tovaru od všetkých výrobcov a distribútorov, s výnimkou tabakových výrobkov. Ocenenie Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka 2013 v kategórii Papierový program získala spoločnosť SHP Bohemia (obchodná firma akciovej spoločnosti SHP Harmanec) za toaletný papier Harmony rady SOFT. Toto prestížne ocenenie v danej kategórií získala spoločnosť už po štvrtý krát. Toaletné papiere Harmony SOFT sú novinkou v portfóliu, predstavujú kvalitný, jemný a pevný 3 vrstvový toaletný papier, určený pre náročných spotrebiteľov. Na trhu sú dostupné tri varianty, odlíšené farbou obalu, parfumáciou papiera a spotrebiteľ si svoje preferencie nájde vyznačené na obale.
SHP Bohemia je predajca hygienických papierenských výrobkov na českom trhu, so sídlom v Prahe. Je súčasťou skupiny SHP Group (Slovak Hygienic Paper Group), ktorá združuje skupinu výrobných a obchodných spoločností z oblasti celulózo-papierenského priemyslu. Skupina patrí do prvej trojky najvýznamnejších producentov hygienických papierov v strednej a východnej Európe.
Ing. Ladislav Faith, marketingový riaditeľ SHP Group hodnotí výsledky programu: „Uvedené ocenenie skutočne odzrkadľuje spokojnosť zákazníkov a ich vlastnú spotrebiteľskú skúsenosť. Sme hrdí na to, že naše produkty spĺňajú náročné kritériá zákazníkov na očakávanú kvalitu, pevnosť papiera a jemnosť zároveň. Skupina SHP dlhodobo investuje do inovácií už samotnej výroby a vývoja produktov práve s týmto cieľom – uspokojovaním zákazníka budovať pevnú, lojálnu spotrebiteľskú základňu. Ocenenie má pre nás význam aj z pohľadu dosiahnutia popredných priečok kvality slovenského výrobku na zahraničnom trhu, o čo sa neustále snažíme aj v iných európskych krajinách.“Podkladom pre udelenie ocenenia sa stali výsledky výskumu agentúry STEM/MARK. Zber údajov prebehol na reprezentatívnej vzorke štyroch tisíc respondentov a výsledný index bol vypočítaný na základe celkového dojmu, príťažlivosť obalu a skúseností s výrobkom v danej kategórii. Ocenení výrobcovia majú po dobu jedného roka možnosť využívať logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2013 pri propagácii víťazných produktov, a to nielen na obaloch, ale aj v marketingových kampaniach. Ďalšiu podporu pripravujú organizátori
v podobe mediálnej kampane celého programu. Najväčším ocenením pre výhercov tak bude ich zvýraznenie priamo v predajniach.
V Českej republike je logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka stále viac využívané ocenenými spoločnosťami a stáva sa populárnejším. Vzhľadom k tomu sa rozhodlo aj o rozšírení programu na Slovensko, kde sa koná už 2. ročník súťaže. Výsledky prestížneho ocenenia sa očakávajú v júni tohto roka. Spoločnosť SHP Harmanec sa ako súčasť SHP Group tento rok uchádza o umiestnenie v rebríčku noviniek na Slovensku po prvý krát.