Najväčšia svetová sieť kaviarní plánuje tento rok otvoriť v Číne 500 nových prevádzok.
Autor TASR
New York 12. januára (TASR) - Americká sieť kaviarní Starbucks očakáva, že časom sa jej najväčším trhom stane Čína a na prvej priečke vystrieda Spojené štáty. Informovala o tom agentúra AP.
Najväčšia svetová sieť kaviarní plánuje tento rok otvoriť v Číne 500 nových prevádzok. Počíta s tým, že do roku 2019 by ich na čínskom trhu mohla mať 3400. V súčasnosti prevádzkuje v Číne približne 2000 kaviarní a ázijská krajina je tak druhým najväčším trhom spoločnosti Starbucks po USA. Tam má kaviarenská sieť viac než 12.000 prevádzok.
"Nie je vylúčené, že Čína sa časom stane naším najväčším trhom," uviedol vo vyhlásení výkonný riaditeľ spoločnosti Starbucks Howard Schultz. Hovorkyňa spoločnosti však odmietla špecifikovať, kedy kaviarenská sieť očakáva, že by k zmene v rebríčku jej najväčších trhov mohlo dôjsť.
Najväčšia svetová sieť kaviarní plánuje tento rok otvoriť v Číne 500 nových prevádzok. Počíta s tým, že do roku 2019 by ich na čínskom trhu mohla mať 3400. V súčasnosti prevádzkuje v Číne približne 2000 kaviarní a ázijská krajina je tak druhým najväčším trhom spoločnosti Starbucks po USA. Tam má kaviarenská sieť viac než 12.000 prevádzok.
"Nie je vylúčené, že Čína sa časom stane naším najväčším trhom," uviedol vo vyhlásení výkonný riaditeľ spoločnosti Starbucks Howard Schultz. Hovorkyňa spoločnosti však odmietla špecifikovať, kedy kaviarenská sieť očakáva, že by k zmene v rebríčku jej najväčších trhov mohlo dôjsť.