Generálny riaditeľ Dr. Max od členstva očakáva posilnenie spolupráce s ostatnými členmi pri presadzovaní opatrení, ktoré prispejú k zlepšeniu podnikateľského prostredia.
Autor TASR
Bratislava 30. decembra (TASR) - Líder v oblasti lekárenskej starostlivosti na Slovensku sieť lekární Dr. Max sa od 1. januára 2025 stane novým členom Slovenskej aliancie moderného obchodu (SAMO). Informoval o tom v pondelok predseda SAMO Martin Krajčovič.
"Od členstva v SAMO očakávame najmä posilnenie spolupráce s ostatnými členmi pri presadzovaní opatrení, ktoré prispejú k zlepšeniu podnikateľského prostredia v oblasti maloobchodu a veľkoobchodu a zároveň nám umožnia zdieľať naše skúsenosti s inováciami a digitalizáciou v sektore lekárenskej starostlivosti," uviedol generálny riaditeľ Dr. Max Slovensko Marián Jánoš.
"Prijatie najväčšieho lekárenského reťazca na Slovensku do našich radov nepochybne posilní hlas predajcov. Jeho vstup zároveň predstavuje pre SAMO príležitosť otvoriť sa aj voči ďalším segmentom maloobchodu, ktoré majú u nás dvere otvorené. Našou prioritou je pomáhať zlepšovaniu podnikateľského prostredia, špeciálne v maloobchode a veľkoobchode. Veríme, že spolupráca s Dr. Max prinesie nové impulzy a perspektívy do našej činnosti," povedal Krajčovič.
Spoločnosť Dr. Max Slovensko pôsobí zastáva významnú pozíciu na slovenskom trhu v dvoch hlavných oblastiach, v kamenných lekárňach a v lekárenskom e-commerce. Naprieč celým Slovenskom prevádzkuje viac ako 420 lekární a v otváraní ďalších plánuje pokračovať. Zamestnáva takmer 2700 ľudí.
SAMO združuje najväčšie maloobchodné a veľkoobchodné spoločnosti na Slovensku, ktoré zamestnávajú viac ako 30.000 ľudí. Združenie vzniklo z iniciatívy spoločností Billa, Kaufland, Lidl, Metro a Tesco, ktoré sú jeho zakladajúcimi členmi. K nim neskôr pribudli spoločnosti dm drogerie markt a Terno real estate a teraz aj Dr. Max.
"Od členstva v SAMO očakávame najmä posilnenie spolupráce s ostatnými členmi pri presadzovaní opatrení, ktoré prispejú k zlepšeniu podnikateľského prostredia v oblasti maloobchodu a veľkoobchodu a zároveň nám umožnia zdieľať naše skúsenosti s inováciami a digitalizáciou v sektore lekárenskej starostlivosti," uviedol generálny riaditeľ Dr. Max Slovensko Marián Jánoš.
"Prijatie najväčšieho lekárenského reťazca na Slovensku do našich radov nepochybne posilní hlas predajcov. Jeho vstup zároveň predstavuje pre SAMO príležitosť otvoriť sa aj voči ďalším segmentom maloobchodu, ktoré majú u nás dvere otvorené. Našou prioritou je pomáhať zlepšovaniu podnikateľského prostredia, špeciálne v maloobchode a veľkoobchode. Veríme, že spolupráca s Dr. Max prinesie nové impulzy a perspektívy do našej činnosti," povedal Krajčovič.
Spoločnosť Dr. Max Slovensko pôsobí zastáva významnú pozíciu na slovenskom trhu v dvoch hlavných oblastiach, v kamenných lekárňach a v lekárenskom e-commerce. Naprieč celým Slovenskom prevádzkuje viac ako 420 lekární a v otváraní ďalších plánuje pokračovať. Zamestnáva takmer 2700 ľudí.
SAMO združuje najväčšie maloobchodné a veľkoobchodné spoločnosti na Slovensku, ktoré zamestnávajú viac ako 30.000 ľudí. Združenie vzniklo z iniciatívy spoločností Billa, Kaufland, Lidl, Metro a Tesco, ktoré sú jeho zakladajúcimi členmi. K nim neskôr pribudli spoločnosti dm drogerie markt a Terno real estate a teraz aj Dr. Max.