Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Nedela 24. november 2024Meniny má Emília
< sekcia Ekonomika

Sieť TERNO sa modernizuje a približuje k zákazníkom

Foto: TERNO

Sieť predajní s potravinami TERNO aktuálne prechádza viacerými zmenami. Príchodom nového majiteľa sa zmenilo logo, prebieha redizajn predajní a stanovila sa nová marketingová a cenová politika siete.

Bratislava 23. augusta (OTS) - Ambíciou je stať sa najatraktívnejšou a najmodernejšou sieťou potravín na Slovensku.

Sieť predajní s potravinami TERNO realizuje viacero zmien. Na ich čele stojí nový majiteľ siete, ktorého príchod už dnes poznať na vzhľade predajní, ale aj na marketingovom prístupe siete.

Prvou zmenou, ktorú spotrebitelia už mohli zaznamenať, je nové logo. Vychádza z tradície, no zároveň vystihuje dynamiku transformácie predajní TERNO na modernejšiu, priateľskejšiu a atraktívnejšiu sieť, ktorá je bližšie k zákazníkovi. Na zmenu loga nadväzuje aj redizajn a remodeling predajní. Vynovené predajne už navštevujú zákazníci na Zohorskej a Drieňovej ulici v Bratislave, ďalšie predajne na zmenu čakajú. Postupne budú v zmysle nového korporátneho dizajnu remodelované všetky predajne pod značkou TERNO.

Sieť mení aj cenovú politiku, ktorá sa stala agresívnejšou a výhodnejšou pre zákazníkov.
V tejto chvíli najväčšou zmenou, ktorá nastala, je komunikácia so zákazníkmi, pre ktorých TERNO pripravilo množstvo podporných aktivít a atraktívnych súťaží s modernými a trendy cenami ako napríklad automobil Audi, iPad a podobne,“ priblížil podporné marketingové aktivity predseda predstavenstva TERNO Slovensko, s. d., Michal Holík. Súčasťou marketingovej podpory je aj vynovený vernostný systém TERNO Plus, prinášajúci svojim členom ešte väčšie výhody, vďaka ktorým ich zľavy môžu dosiahnuť výšku až 5 %.

Obchodné meno TERNO Slovensko, spotrebné družstvo, vzniklo v roku 2011 premenovaním spoločnosti COOP Jednota Bratislava, s. d., ktorá pôsobila na slovenskom trhu viac ako 30 rokov.
Počas svojho pôsobenia sa vyprofilovala na prosperujúcu spoločnosť, schopnú neustále sa rozvíjať a reagovať na vývojové trendy v maloobchode.

TERNO Slovensko, spotrebné družstvo, prevádzkuje v súčasnosti 25 maloobchodných predajní. Najväčšiu sieť má na území hlavného mesta Bratislava, pričom ďalšie predajne prevádzkuje aj v Pezinku, v Trenčíne v Obchodnom centre Laugaricio a v Banskej Bystrici v Shopping centre Europa. Spoločnosť v Bratislave zároveň prevádzkuje menšie predajne potravín pod názvom Potraviny Nobelka, Kašmírka a Miletička.

Spoločnosť, ako prvý slovenský subjekt, začala v roku 2000 s výstavbou a prevádzkovaním formátu supermarketov TERNO. Pilotným projektom bola predajňa TERNO na Bratskej ulici v bratislavskej mestskej časti Petržalka. V súčasnosti je najväčším a najstabilnejším slovenským reťazcom v oblasti maloobchodného predaja.