Poisťovňa preto spustila online sprievodcu škodou, ktorá vznikla pri prevádzke a kolízii vozidla.
Autor TASR
Bratislava 29. januára (TASR) - Približne 600 až 700 poistných udalostí zo životného aj neživotného poistenia denne nahlásia klienti Allianz – SP. Z toho približne 200 škôd je z havarijného poistenia motorového vozidla.
Poisťovňa preto spustila online sprievodcu škodou, ktorá vznikla pri prevádzke a kolízii vozidla. "Počas prvého mesiaca používania sprievodcu sme klientom poslali 5500 notifikácií o stave riešenia ich škody. Išlo najmä o notifikácie, že ich škodu sme zaregistrovali, že škoda je krytá, alebo že ich vozidlo je opravené a môžu si ho vyzdvihnúť. Denne poškodeným pošleme zhruba 200 až 300 notifikácií," upresnil riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí poisťovne Milan Rajec.
Sprievodca škodou funguje na všetkých zariadeniach - počítači, tablete aj na mobile. Princíp je podobný sledovaniu doručenia balíka. Zákazníkovi po zaregistrovaní škodovej udalosti príde notifikácia prostredníctvom e-mailu alebo SMS správy s odkazom, na ktorom môže sledovať stav svojej poistnej udalosti.
Poisťovňa preto spustila online sprievodcu škodou, ktorá vznikla pri prevádzke a kolízii vozidla. "Počas prvého mesiaca používania sprievodcu sme klientom poslali 5500 notifikácií o stave riešenia ich škody. Išlo najmä o notifikácie, že ich škodu sme zaregistrovali, že škoda je krytá, alebo že ich vozidlo je opravené a môžu si ho vyzdvihnúť. Denne poškodeným pošleme zhruba 200 až 300 notifikácií," upresnil riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí poisťovne Milan Rajec.
Sprievodca škodou funguje na všetkých zariadeniach - počítači, tablete aj na mobile. Princíp je podobný sledovaniu doručenia balíka. Zákazníkovi po zaregistrovaní škodovej udalosti príde notifikácia prostredníctvom e-mailu alebo SMS správy s odkazom, na ktorom môže sledovať stav svojej poistnej udalosti.