Najpredávanejšími automobilmi na Slovensku a v Českej republike boli počas posledných dvoch mesiacov škodovky s modelmi Octavia a Fabia a v Poľsku zase Opel Astra.
Autor TASR
Bratislava 14. septembra (TASR) - Skupina Aures Holdings za dva letné mesiace predala 17.787 automobilov, čím pokračovala v trende svojho najsilnejšieho predajného roku. Skupina to pripisuje aj tomu, že zákazníkom poskytla preverenie všetkých vozidiel prostredníctvom spolupráce so spoločnosťou Iris Ident, ktorá prevádzkuje Register prevádzkových záznamov vozidiel. Vo štvrtok o tom informovala riaditeľka Aures Holdings Karolína Topolová.
Táto letná sezóna sa podľa Topolovej zaradila medzi najsilnejšie v tridsaťjedenročnej histórii spoločnosti. Tá zároveň prevádzkuje sieť autocentier AAA AUTO a Mototechna. "Najväčší záujem je stále o benzínové automobily, ktoré tvoria 57 % z celkových predajov. Naďalej ale rástol aj záujem o alternatívne palivá. Hybridov sa v skupine predalo medziročne jeden a pol krát viac, vozidiel s elektromotormi dokonca vyše šesťnásobok," uviedla riaditeľka.
Najpredávanejšími automobilmi na Slovensku a v Českej republike boli počas posledných dvoch mesiacov škodovky s modelmi Octavia a Fabia a v Poľsku zase Opel Astra.
"S ohľadom na rastúce životné náklady sa v lete zvýšil záujem o hatchbacky, v tesnom závese zaostali ´kombíky´, tretie sú už tradične veľmi obľúbené SUV. Ďalšie dáta ukázali, že 36 % predaných áut v tuzemsku malo automatickú prevodovku, 29 % bolo v strieborno-sivej farbe a 22 % automobilov malo náhon na všetky štyri kolesá," uzavrela Topolová.
Táto letná sezóna sa podľa Topolovej zaradila medzi najsilnejšie v tridsaťjedenročnej histórii spoločnosti. Tá zároveň prevádzkuje sieť autocentier AAA AUTO a Mototechna. "Najväčší záujem je stále o benzínové automobily, ktoré tvoria 57 % z celkových predajov. Naďalej ale rástol aj záujem o alternatívne palivá. Hybridov sa v skupine predalo medziročne jeden a pol krát viac, vozidiel s elektromotormi dokonca vyše šesťnásobok," uviedla riaditeľka.
Najpredávanejšími automobilmi na Slovensku a v Českej republike boli počas posledných dvoch mesiacov škodovky s modelmi Octavia a Fabia a v Poľsku zase Opel Astra.
"S ohľadom na rastúce životné náklady sa v lete zvýšil záujem o hatchbacky, v tesnom závese zaostali ´kombíky´, tretie sú už tradične veľmi obľúbené SUV. Ďalšie dáta ukázali, že 36 % predaných áut v tuzemsku malo automatickú prevodovku, 29 % bolo v strieborno-sivej farbe a 22 % automobilov malo náhon na všetky štyri kolesá," uzavrela Topolová.