Tržby Kering vo 4. kvartáli klesli o 7 %. Tržby kľúčovej značky Gucci totiž na porovnateľnej báze padli o 14 % z dôvodu pandemických reštrikcií v Číne a slabšieho dopytu v USA.
Autor TASR
Paríž 15. februára (TASR) - Francúzsky výrobca luxusného tovaru - skupina Kering - zvýšil v minulom roku svoj zisk. A to aj napriek poklesu svojej vlajkovej značky Gucci.
Čistý zisk skupiny, ktorá vlastní značky ako Gucci, Yves Saint Laurent, Bottega Veneta a Alexander McQueen, v roku 2022 stúpol o 14 % na 3,6 miliardy eur. Tržby sa zvýšili o 15 % na 20 miliárd eur.
Tržby Kering vo 4. kvartáli klesli o 7 %. Tržby kľúčovej značky Gucci totiž na porovnateľnej báze padli o 14 % z dôvodu pandemických reštrikcií v Číne a slabšieho dopytu v USA.
Finančný riaditeľ skupiny Jean-Marc Duplaix uviedol, že výsledky značky Gucci v minulom roku "nenaplnili očakávania". Dodal však, že v tomto roku by značka mala zaznamenať pozitívny obrat.
Čistý zisk skupiny, ktorá vlastní značky ako Gucci, Yves Saint Laurent, Bottega Veneta a Alexander McQueen, v roku 2022 stúpol o 14 % na 3,6 miliardy eur. Tržby sa zvýšili o 15 % na 20 miliárd eur.
Tržby Kering vo 4. kvartáli klesli o 7 %. Tržby kľúčovej značky Gucci totiž na porovnateľnej báze padli o 14 % z dôvodu pandemických reštrikcií v Číne a slabšieho dopytu v USA.
Finančný riaditeľ skupiny Jean-Marc Duplaix uviedol, že výsledky značky Gucci v minulom roku "nenaplnili očakávania". Dodal však, že v tomto roku by značka mala zaznamenať pozitívny obrat.