Viac ako tretina slovenskej populácie vo veku od 15 do 65 má pocit, že sa má dnes po finančnej stránke horšie ako pred rokom.
Autor TASR
Bratislava 29. júla (TASR) - Takmer tri štvrtiny Slovákov v súčasnosti kontrolujú svoje výdavky a dokonca sú peniaze čoraz častejšie predmetom diskusií v rodinách. Viac ako tretina slovenskej populácie vo veku od 15 do 65 má pocit, že sa má dnes po finančnej stránke horšie ako pred rokom. Vyplýva to zo štúdie TNS LifeStyle, ktorú zrealizovala agentúra TNS Slovakia.
Štúdia segmentuje Slovákov do šiestich typologicky odlišných skupín vzhľadom na životné postoje a hodnoty, ktoré sú ľuďom blízke. Rovnako kríza mala na tieto skupiny rozdielny efekt, jedných podnietila k aktivite, ďalší však pod jej vplyvom stagnovali a ťažko sa im spamätáva.
Vo všeobecnosti sú Slováci stále viac ochotní uľaviť z kvality v záujme nakúpiť čo najlacnejšie. Až 70 % občanov SR deklaruje, že by uprednostnili lacnejší výrobok aj s nižšou kvalitou. Na druhej strane si však takmer 40 % Slovákov napriek pretrvávajúcej kríze dopraje čo sa im páči a až 72 % z nich trávi voľný čas v nákupných centrách.
Štúdia segmentuje Slovákov do šiestich typologicky odlišných skupín vzhľadom na životné postoje a hodnoty, ktoré sú ľuďom blízke. Rovnako kríza mala na tieto skupiny rozdielny efekt, jedných podnietila k aktivite, ďalší však pod jej vplyvom stagnovali a ťažko sa im spamätáva.
Vo všeobecnosti sú Slováci stále viac ochotní uľaviť z kvality v záujme nakúpiť čo najlacnejšie. Až 70 % občanov SR deklaruje, že by uprednostnili lacnejší výrobok aj s nižšou kvalitou. Na druhej strane si však takmer 40 % Slovákov napriek pretrvávajúcej kríze dopraje čo sa im páči a až 72 % z nich trávi voľný čas v nákupných centrách.