Približne 22 % ľudí kupujúcich online navštevuje väčšinou tie isté overené e-shopy.
Autor TASR
Bratislava 12. januára (TASR) – Hlavným motívom nákupu cez internet ostávajú pre Slovákov aj naďalej nižšie ceny produktov v porovnaní s kamennými obchodmi. Úspora peňazí je dôvodom číslo jedna až pre 54 % ľudí nakupujúcich v e-shopoch. Vyplýva to z prieskumu agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Približne 18 % opýtaných nakupuje online najmä z dôvodu širšej ponuky kvalitnejších, v kamenných predajniach často nedostupných tovarov," hovorí ďalej riaditeľ NMS Michal Osuský. Ďalších 17 % respondentov preferuje úsporu času a približne 7 % zase pohodlie nákupu z domu.
"Pre získanie informácií o produktoch využíva približne 34 % opýtaných nezávislé internetové porovnávače, ktoré navyše zhromažďujú skúsenosti a recenzie od tisícok užívateľov," vysvetlil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth a doplnil, že približne 22 % ľudí kupujúcich online navštevuje väčšinou tie isté overené e-shopy.
"Približne 18 % opýtaných nakupuje online najmä z dôvodu širšej ponuky kvalitnejších, v kamenných predajniach často nedostupných tovarov," hovorí ďalej riaditeľ NMS Michal Osuský. Ďalších 17 % respondentov preferuje úsporu času a približne 7 % zase pohodlie nákupu z domu.
"Pre získanie informácií o produktoch využíva približne 34 % opýtaných nezávislé internetové porovnávače, ktoré navyše zhromažďujú skúsenosti a recenzie od tisícok užívateľov," vysvetlil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth a doplnil, že približne 22 % ľudí kupujúcich online navštevuje väčšinou tie isté overené e-shopy.