Rozhodovanie bolo ovplyvnené aj vekom či vzdelanostnou úrovňou potenciálnych zamestnancov.
Autor TASR
Bratislava 19. januára (TASR) - Najatraktívnejším zamestnávateľom v očiach Slovákov je medzinárodná korporácia Google. Vyplýva to z rebríčka, ktorý zostavil web Profesia.sk v spolupráci s mesačníkom Forbes na základe odpovedí viac ako 5000 ľudí. Z neho vyplýva, že by prácu pre spoločnosť, preslávenú internetovým vyhľadávačom, prijal každý ôsmy opýtaný (12,5 percenta).
Druhým najatraktívnejším zamestnávateľom je na Slovensku podľa rebríčka finančná skupina J&T (7,1 percenta opýtaných). Nasledujú spoločnosti Volkswagen Slovensko (6,4 percenta), IBM (4,4 percenta) a Coca-Cola HBC Slovenská republika (4,2 percenta). Do prvej desiatky najatraktívnejších zamestnávateľov sa dostali aj Slovenské elektrárne, Národná banka Slovenska, Slovenský plynárenský priemysel, ESET a Slovak Telekom.
"Ľudia, ktorí sa zapojili do prieskumu, ako najčastejšie dôvody pri výbere zamestnávateľa uvádzajú silnú známu značku, platové ohodnotenie a benefity, pracovnú istotu, dobré meno spoločnosti a kvalitné služby či produkty," uviedla hovorkyňa portálu Profesia.sk Marcela Glevická.
Rozhodovanie bolo ovplyvnené aj vekom či vzdelanostnou úrovňou potenciálnych zamestnancov. Napríklad študenti vysokých škôl kládli väčší dôraz na to, či firma ponúka možnosť rastu, aký má štýl vedenia, či má dobré meno a či ponúkaná pozícia má zaujímavú pracovnú náplň.
Druhým najatraktívnejším zamestnávateľom je na Slovensku podľa rebríčka finančná skupina J&T (7,1 percenta opýtaných). Nasledujú spoločnosti Volkswagen Slovensko (6,4 percenta), IBM (4,4 percenta) a Coca-Cola HBC Slovenská republika (4,2 percenta). Do prvej desiatky najatraktívnejších zamestnávateľov sa dostali aj Slovenské elektrárne, Národná banka Slovenska, Slovenský plynárenský priemysel, ESET a Slovak Telekom.
"Ľudia, ktorí sa zapojili do prieskumu, ako najčastejšie dôvody pri výbere zamestnávateľa uvádzajú silnú známu značku, platové ohodnotenie a benefity, pracovnú istotu, dobré meno spoločnosti a kvalitné služby či produkty," uviedla hovorkyňa portálu Profesia.sk Marcela Glevická.
Rozhodovanie bolo ovplyvnené aj vekom či vzdelanostnou úrovňou potenciálnych zamestnancov. Napríklad študenti vysokých škôl kládli väčší dôraz na to, či firma ponúka možnosť rastu, aký má štýl vedenia, či má dobré meno a či ponúkaná pozícia má zaujímavú pracovnú náplň.