Platforma funguje na princípe požičiavania áut od ľudí pre ľudí, zároveň poskytuje možnosť nechať požičiavať aj vlastné vozidlo.
Autor TASR
Bratislava 31. júla (TASR) – Cez carsharingovú platformu HoppyGo po dvoch mesiacoch Slováci zarobili 6150 eur. Platforma funguje na princípe požičiavania áut od ľudí pre ľudí, zároveň poskytuje možnosť nechať požičiavať aj vlastné vozidlo. Túto formu pasívneho príjmu môžu používať fyzické osoby aj firmy. Na zapožičanie je už viac ako 100 vozidiel.
Za dva mesiace sa do služby zaregistrovalo viac ako 3630 ľudí. Konkrétne je na platforme na výber už 112 vozidiel rôznych značiek, typu aj výbavy. Od kompaktných mestských áut cez sedany, limuzíny, SUV a minivany až po športové modely a prvé elektromobily. Zároveň to znamená sprostredkovanie pasívneho príjmu. Majitelia, ktorí svoje auto na platforme zaregistrovali a podľa potreby poskytli na zapožičanie v pre nich vhodné dni, si dokopy zarobili okolo 100 eur za každý deň od spustenia služby pred dvoma mesiacmi.
"Veľmi ma teší, že záujem o službu potvrdzuje správnosť nášho rozhodnutia sprístupniť HoppyGo aj na Slovensku. Verím, že HoppyGo pomôže zarobiť na svojom aute mnoho ďalším vodičom. Vidím veľký potenciál hlavne v starších autách medzi 10 a 15-timi rokmi. Ich majitelia si možno ani nevedia predstaviť, koľko na takom aute môžu zarobiť. To je našou hlavnou úlohou pre najbližšie mesiace," uviedol country manažér platformy na Slovensku Juraj Andrejka.
Platforma začala svoju činnosť v Prahe v Českej republike v roku 2017, kde o ňu prejavil záujem start-upový inkubátor DigiLab patriaci pod Škodu. Službu využívajú nielen v rámci Českej republiky, ale aj zahraničných destinácií. Počet záujemcov sa v susednom Česku oproti minulému roku zvýšil o 50 %.
"Obsadenosť áut je v prázdninových mesiacoch výrazne vyššia ako v ostatných častiach roka, zhruba o 37 %. To sa bavíme o bežných autách, obytné vozidlá boli zarezervované už dlho pred prázdninami a získať ich teraz na poslednú chvíľu už môže byť problém," skonštatoval šéf platformy Robin Švaříček.
Platforma pre zdieľanie áut medzi užívateľmi, spadajúca medzi projekty mobility Škoda Auto DigiLab, zavŕšila minulý rok s 81-percentným rastom oproti predchádzajúcemu roku a prekonala hranicu 100.000 registrovaných užívateľov. V rámci svojho ďalšieho rozvoja teraz expanduje do Poľska, kde s konceptom carsharingu zastáva úlohu priekopníka.
Za dva mesiace sa do služby zaregistrovalo viac ako 3630 ľudí. Konkrétne je na platforme na výber už 112 vozidiel rôznych značiek, typu aj výbavy. Od kompaktných mestských áut cez sedany, limuzíny, SUV a minivany až po športové modely a prvé elektromobily. Zároveň to znamená sprostredkovanie pasívneho príjmu. Majitelia, ktorí svoje auto na platforme zaregistrovali a podľa potreby poskytli na zapožičanie v pre nich vhodné dni, si dokopy zarobili okolo 100 eur za každý deň od spustenia služby pred dvoma mesiacmi.
"Veľmi ma teší, že záujem o službu potvrdzuje správnosť nášho rozhodnutia sprístupniť HoppyGo aj na Slovensku. Verím, že HoppyGo pomôže zarobiť na svojom aute mnoho ďalším vodičom. Vidím veľký potenciál hlavne v starších autách medzi 10 a 15-timi rokmi. Ich majitelia si možno ani nevedia predstaviť, koľko na takom aute môžu zarobiť. To je našou hlavnou úlohou pre najbližšie mesiace," uviedol country manažér platformy na Slovensku Juraj Andrejka.
Platforma začala svoju činnosť v Prahe v Českej republike v roku 2017, kde o ňu prejavil záujem start-upový inkubátor DigiLab patriaci pod Škodu. Službu využívajú nielen v rámci Českej republiky, ale aj zahraničných destinácií. Počet záujemcov sa v susednom Česku oproti minulému roku zvýšil o 50 %.
"Obsadenosť áut je v prázdninových mesiacoch výrazne vyššia ako v ostatných častiach roka, zhruba o 37 %. To sa bavíme o bežných autách, obytné vozidlá boli zarezervované už dlho pred prázdninami a získať ich teraz na poslednú chvíľu už môže byť problém," skonštatoval šéf platformy Robin Švaříček.
Platforma pre zdieľanie áut medzi užívateľmi, spadajúca medzi projekty mobility Škoda Auto DigiLab, zavŕšila minulý rok s 81-percentným rastom oproti predchádzajúcemu roku a prekonala hranicu 100.000 registrovaných užívateľov. V rámci svojho ďalšieho rozvoja teraz expanduje do Poľska, kde s konceptom carsharingu zastáva úlohu priekopníka.