Slovakia Travel podľa Duckej intenzívne pracuje na príprave dátového analytického centra.
Autor TASR
Bratislava 10. septembra (TASR) – Generálny riaditeľ Slovakia Travel Václav Mika a predseda Štatistického úradu (ŠÚ) SR Alexander Ballek v piatok podpísali memorandum o spolupráci. Pôjde predovšetkým o poskytovanie údajov potrebných na tvorbu stratégie cestovného ruchu. Informovala o tom Karolína Ducká zo Slovakia Travel.
Cieľom spolupráce je najmä poskytovanie údajov potrebných na tvorbu marketingovej stratégie cestovného ruchu, pre činnosť dátového analytického centra Slovakia Travel a na zostavenie satelitného účtu cestovného ruchu pre Slovenskú republiku, ktorý zostavuje ŠÚ SR.
Slovakia Travel podľa Duckej intenzívne pracuje na príprave dátového analytického centra. V júni podpísala memorandum o spolupráci aj so združením DEUS (DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska), ktoré zastrešuje viac ako 70 % samosprávy.
"Dátové analytické centrum a mapovacie štúdie sú nevyhnutným základom pri tvorbe stratégie cestovného ruchu," skonštatoval Mika s tým, že na Slovensku podrobné dáta o turistoch chýbajú.
Slovakia Travel ako národná destinačná organizácia v oblasti podpory rozvoja cestovného ruchu sa prioritne zaoberá propagáciou a prezentáciou Slovenska doma a v zahraničí ako cieľovej destinácie. Na základe marketingového prieskumu trhu zabezpečuje marketingové a propagačné aktivity zamerané na rozšírenie a zvýšenie úrovne prezentácie Slovenska a podporu predaja produktu cestovného ruchu.
Cieľom spolupráce je najmä poskytovanie údajov potrebných na tvorbu marketingovej stratégie cestovného ruchu, pre činnosť dátového analytického centra Slovakia Travel a na zostavenie satelitného účtu cestovného ruchu pre Slovenskú republiku, ktorý zostavuje ŠÚ SR.
Slovakia Travel podľa Duckej intenzívne pracuje na príprave dátového analytického centra. V júni podpísala memorandum o spolupráci aj so združením DEUS (DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska), ktoré zastrešuje viac ako 70 % samosprávy.
"Dátové analytické centrum a mapovacie štúdie sú nevyhnutným základom pri tvorbe stratégie cestovného ruchu," skonštatoval Mika s tým, že na Slovensku podrobné dáta o turistoch chýbajú.
Slovakia Travel ako národná destinačná organizácia v oblasti podpory rozvoja cestovného ruchu sa prioritne zaoberá propagáciou a prezentáciou Slovenska doma a v zahraničí ako cieľovej destinácie. Na základe marketingového prieskumu trhu zabezpečuje marketingové a propagačné aktivity zamerané na rozšírenie a zvýšenie úrovne prezentácie Slovenska a podporu predaja produktu cestovného ruchu.