"Dôvod, prečo do toho vstupujeme, nie je skutočnosť, že by sme sa chceli stať top hráčom, ale preto, že pošta je schopná obslúžiť istý typ našich klientov," uviedol generálny riaditeľ pošty.
Autor TASR
Bratislava 19. marca (TASR) - Slovenská pošta vstupuje do nového biznisu - poisťovníctva. Generálny riaditeľ Slovenskej pošty Tomáš Drucker na otázku denníka HOSPODÁRSKE NOVINY, odkedy chce Slovenská pošta spustiť túto službu, odpovedal, že niektoré produkty už spustili. "Dôvod, prečo do toho vstupujeme, nie je skutočnosť, že by sme sa chceli stať top hráčom, ale preto, že pošta je schopná obslúžiť istý typ našich klientov. Máme vlastné produkty, ktoré vieme synergicky poprepájať, ale vieme rozvíjať aj jednoduché produkty v oblasti životného postenia," povedal Tomáš Drucker.
"SIPO je dnes klasická poukážka, prostredníctvom ktorej Slovenská pošta zabezpečí platbu napríklad za elektrinu. Cez túto službu máme 1,7 milióna dokladov, kde je priemerný účet 70 eur. Ak chceme SIPO zatraktívniť a chceme priniesť na trh nový produkt, tak sme vytvorili poistenie SIPO úhrad. Pôjde o klasické životné poistenie, ktoré stojí 98 centov mesačne. Je teda určené pre pracujúcich v prípade straty zamestnania či dlhodobej práceneschopnosti," vysvetlil Tomáš Drucker. Celý rozhovor s generálnym riaditeľom Slovenskej pošty denník uverejnil na štvrtej strane pod názvom "J&T našich šesť miliónov nepotrebuje".
"SIPO je dnes klasická poukážka, prostredníctvom ktorej Slovenská pošta zabezpečí platbu napríklad za elektrinu. Cez túto službu máme 1,7 milióna dokladov, kde je priemerný účet 70 eur. Ak chceme SIPO zatraktívniť a chceme priniesť na trh nový produkt, tak sme vytvorili poistenie SIPO úhrad. Pôjde o klasické životné poistenie, ktoré stojí 98 centov mesačne. Je teda určené pre pracujúcich v prípade straty zamestnania či dlhodobej práceneschopnosti," vysvetlil Tomáš Drucker. Celý rozhovor s generálnym riaditeľom Slovenskej pošty denník uverejnil na štvrtej strane pod názvom "J&T našich šesť miliónov nepotrebuje".