Zásielka tak nebude automaticky odoslaná naspäť odosielateľovi, ale ostane uložená v pobočke pošty počas ďalších dní.
Autor TASR
Bratislava 6. decembra (TASR) - Slovenská pošta umožňuje zákazníkom, ktorí si nestihnú vyzdvihnúť balík z BalíkoBoxu počas troch dní, vybrať si zásielku počas ďalšej úložnej doby na pošte. Zásielka tak nebude automaticky odoslaná naspäť odosielateľovi, ale ostane uložená v pobočke pošty počas ďalších dní. Informovala o tom v stredu hovorkyňa Slovenskej pošty Iveta Dorčáková.
"Ak si klient zvolí BalíkoBox na doručenie zásielky, dostane na svoje mobilné číslo SMS s informáciami hneď po tom, ako je balík vložený do schránky. Dozvie sa nej, v ktorom BalíkoBoxe sa zásielka nachádza, aké sú lehoty na vyzdvihnutie a kód na otvorenie schránky," uviedla Dorčáková.
Ak má klient stiahnutú mobilnú aplikáciu, dostane informáciu o zásielke aj v nej. Hovorkyňa dodala, že v prípade balíka na dobierku dostane klient taktiež informáciu o sume, ktorú treba platobnou kartou zaplatiť.
"Zákazník má na vyzdvihnutie balíka tri kalendárne dni. Ak si adresát nevyberie svoj balík, putuje na pobočku pošty. Aj o tom dostane adresát SMS informáciu. Zákazník tak má viac času na výber zásielky, čo je užitočné kedykoľvek, a hlavne v predvianočnom zhone," priblížila Dorčáková. Balíkovú zásielku je podľa nej možné adresovať aj na vybranú poštu, kde si ju zákazníci môžu vyzdvihnúť kedykoľvek počas úložnej lehoty.
"Ak si klient zvolí BalíkoBox na doručenie zásielky, dostane na svoje mobilné číslo SMS s informáciami hneď po tom, ako je balík vložený do schránky. Dozvie sa nej, v ktorom BalíkoBoxe sa zásielka nachádza, aké sú lehoty na vyzdvihnutie a kód na otvorenie schránky," uviedla Dorčáková.
Ak má klient stiahnutú mobilnú aplikáciu, dostane informáciu o zásielke aj v nej. Hovorkyňa dodala, že v prípade balíka na dobierku dostane klient taktiež informáciu o sume, ktorú treba platobnou kartou zaplatiť.
"Zákazník má na vyzdvihnutie balíka tri kalendárne dni. Ak si adresát nevyberie svoj balík, putuje na pobočku pošty. Aj o tom dostane adresát SMS informáciu. Zákazník tak má viac času na výber zásielky, čo je užitočné kedykoľvek, a hlavne v predvianočnom zhone," priblížila Dorčáková. Balíkovú zásielku je podľa nej možné adresovať aj na vybranú poštu, kde si ju zákazníci môžu vyzdvihnúť kedykoľvek počas úložnej lehoty.