S vyše 3800 výstavnými stánkami z viac ako 110 krajín sveta predstavuje veľtrh PLMA pre firmy unikátnu príležitosť dostať sa nielen na trh Holandska, ale aj do obchodných sietí iných krajín.
Autor TASR
Bratislava/Amsterdam 30. mája (TASR) - Amsterdam sa stal na dva dni (29. - 30. mája) dejiskom 33. ročníka svetového veľtrhu privátnych značiek PLMA. Ministerstvu pôdohospodárstva a rozvoja vidieka (MPRV) SR sa po siedmich rokoch podarilo vrátiť na veľtrh národný stánok Slovenska, pod ktorým sa prezentovalo 16 slovenských výrobcov kvalitných potravín. Informoval o tom Michal Feik z MPRV SR.
"Slovensko v zahraničí síce nemôže konkurovať množstvom produkcie potravín, ale kvalitou určite áno. Ak chcú byť naši potravinári úspešní, bez marketingu a prezentácie to nepôjde. Rozhodli sme sa, že budeme oveľa aktívnejší a budeme pomáhať našim producentom potravín a nápojov prezentovať sa v zahraničí a pomáhať získavať pre nich nové trhy. Aj napriek tomu, že dostať sa na veľtrh privátnych značiek do Amsterdamu je nesmierne ťažké, podarilo sa nám získať priestor pre 16 slovenských výrobcov potravín a nápojov. Slovensko má čo ponúknuť, pretože máme množstvo kvalitných spracovateľov," uviedla vicepremiérka a ministerka pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR Gabriela Matečná (nominantka SNS).
S vyše 3800 výstavnými stánkami z viac ako 110 krajín sveta predstavuje podľa Feika veľtrh PLMA pre firmy unikátnu príležitosť dostať sa nielen na trh Holandska, ale aj do obchodných sietí iných krajín. Veľtrh pozostáva z dvoch blokov – potravinárskeho a nepotravinárskeho sektora. PLMA priťahuje dovozcov, nákupcov pre hypermarkety, obchodné domy a veľkoobchodníkov z celého sveta. Spoločnosť PLMA, ktorá je organizátorom veľtrhu, zastupuje viac ako 4000 členských výrobcov na celom svete a už viac ako 30 rokov sa sústreďuje na propagáciu privátnych značiek.
Feik dodal, že MPRV SR sa po siedmich rokoch podarilo vrátiť na veľtrh národný stánok Slovenska, pod ktorým sa prezentovalo 16 slovenských výrobcov. Sú medzi nimi výrobcovia pekárenských produktov, nealkoholických aj alkoholických nápojov, mliečnych výrobkov, čokolád a cukroviniek, konzerv, detskej výživy či zdravých nátierok.
"Slovensko v zahraničí síce nemôže konkurovať množstvom produkcie potravín, ale kvalitou určite áno. Ak chcú byť naši potravinári úspešní, bez marketingu a prezentácie to nepôjde. Rozhodli sme sa, že budeme oveľa aktívnejší a budeme pomáhať našim producentom potravín a nápojov prezentovať sa v zahraničí a pomáhať získavať pre nich nové trhy. Aj napriek tomu, že dostať sa na veľtrh privátnych značiek do Amsterdamu je nesmierne ťažké, podarilo sa nám získať priestor pre 16 slovenských výrobcov potravín a nápojov. Slovensko má čo ponúknuť, pretože máme množstvo kvalitných spracovateľov," uviedla vicepremiérka a ministerka pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR Gabriela Matečná (nominantka SNS).
S vyše 3800 výstavnými stánkami z viac ako 110 krajín sveta predstavuje podľa Feika veľtrh PLMA pre firmy unikátnu príležitosť dostať sa nielen na trh Holandska, ale aj do obchodných sietí iných krajín. Veľtrh pozostáva z dvoch blokov – potravinárskeho a nepotravinárskeho sektora. PLMA priťahuje dovozcov, nákupcov pre hypermarkety, obchodné domy a veľkoobchodníkov z celého sveta. Spoločnosť PLMA, ktorá je organizátorom veľtrhu, zastupuje viac ako 4000 členských výrobcov na celom svete a už viac ako 30 rokov sa sústreďuje na propagáciu privátnych značiek.
Feik dodal, že MPRV SR sa po siedmich rokoch podarilo vrátiť na veľtrh národný stánok Slovenska, pod ktorým sa prezentovalo 16 slovenských výrobcov. Sú medzi nimi výrobcovia pekárenských produktov, nealkoholických aj alkoholických nápojov, mliečnych výrobkov, čokolád a cukroviniek, konzerv, detskej výživy či zdravých nátierok.